Gå til innhold

De første Zune-testene er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ser grei ut, litt stor, dog. billig.

Den revolusjonerende fordelen med at den har w-lan ble det lite av, da kommunikasjon med PC er fraværende, slik jeg har fortstått det. Hvordan kan den da bli Ipod-killer?

7299896[/snapback]

Hvem vet, innen den når norge, så er nok mobilen allerede på full tur til å ta over som den nye mp3 spilleren. :dontgetit: jaja, litt vel lite litt sent. Blir nok heller å kjøpe meg en mobil med god batteritid og mp3 spiller istedenfor.

Lenke til kommentar

Det tenker jeg og. De vil ikke ta over markedet med en gang, men hvis de fortsetter å være innoverende, ja Zune-til-Zune er faktisk det, så vil de ha en sjanse. Fordelene WiFi kan gi brukere ved kanskje å laste ned sanger hvor enn de er, er svært fristende for meg. Det er sikkert ikke lenge til Microsoft dropper Zune Marketplace (forhåpentligvis) og går tilbake til å synkronisere med WMP11. Jeg vil heller se en videre satsing på Urge-tjenesten som er svært god, men som også kan bli enda bedre. Ikke sats så JÆVLA lukket som iTMS, men vær heller mer åpen for at andre enheter kan synkronisere musikken. Når brukere finner ut at de ikke er bundet til en enhet, vil de kanskje også velge Zune som faktisk har noen salgspunkter.

 

Det værste med Zune er ikke prisen, er ikke designet, er ikke funksjonen, men måten de lukker seg selv utifra sitt PlaysForSure initiativ og dermed forvirrer forbrukere. Jeg vil Urge til Zune, jeg vil IKKE ha Zune Marketplace til Zune.

 

PS: Håper MS lager programvare til Linux og Mac også, det kan godt være den programvaren som nå må installeres på PC for å synkronisere med Zune. WMP11 med Urge til Windows, Zune Marketplace til andre OS. Da hadde det vært interessant å satset på den nye enheten til Microsoft.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...