Gå til innhold

En ny Nokia i E-serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for fine bilder :)

 

Passer jo perfekt overens med tekstryktene vi har om denne modellen fra før i nokia-rykte-tråden; E61i, litt tynnere enn E61 generellt, 2 mpx kamera uten autofokus, HSDPA (som alle de tre nye som kommer i E-serien), og wlan selvfølgelig.

 

Blir etter all sannsynlighet presentert på Nokia World i slutten av måneden..

Lenke til kommentar
E61 er en kongetelefon den, den telefonen jeg har vært mest fornøyd med (hvis man da ser bortifra neonode n1m) :)

 

At den er tynnere og har bedre bakdeksel er dog en fin ting, men liker ikke at de putter kamera på den, er en uting på mobiler.

7291554[/snapback]

Får håpe de tilbyr den uten kamera og, i likhet med E50. Det er dog lite som tyder på det foreløpig, men den er jo ikke presentert ennå så alt kan skje.

 

Nokia hadde jo med E60, E50 og E61 fokus på enterprise-modeller uten kamera. Merkelig at samtlige av de tre nye E-mobilene har kamera da, spesielt om det ikke blir valgfritt.

Lenke til kommentar
Nokia hadde jo med E60, E50 og E61 fokus på enterprise-modeller uten kamera. Merkelig at samtlige av de tre nye E-mobilene har kamera da, spesielt om det ikke blir valgfritt.
Rart om de skal gå helt vekk fra denne fokusen på ikke kamera. Håper E61i kommer med og uten kamera.

 

Hvorfor ikke et ord om at den ikke lenger har joystick og at man har fått plass til en mediatast? :)

Lenke til kommentar

@ arehei, jepp, får satse på det.

Hvis de absolutt MÅ ha kamera burde det være et helt enkelt kamera på fremsiden til videochat hvor alt lenger vekke en 15-20cm ble uklart eller lignende. (event sperre for bruk hvis de ikke er en videosamtale).

 

Personlig bruker jeg aldri kameraer på mobiler uansett da jeg ikke ser vitsen, har klart meg i 33 år uten, greier meg sikket 67 til :)

 

|edit|

@ Sigmund, dette er da ikke en mainstream mobiltelefon, men regnet for bedriftsmarkedet, å montere neonlys, diskokule og annet småharry ting er lite egnet til det. PLUSS at mange bedrifter forbyr bruk av mobiltelefoner med kameraer internt i byggene sine :)

Endret av Allfather
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...