Gå til innhold

Hotmail-etterfølger sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft har allerede lansert e-posttjenesten som skal erstatte dagens Hotmail-tjeneste - foreløpig kun i Nederland.

 

Les mer

7287929[/snapback]

 

Jeg har brukt Windows Live Mail på norsk i ett par uker nå og må si jeg er meget fornøyd i forhold til "gamle" Hotmail. Jeg registrerte meg for å prøve beta-versjonen på ideas.live.com. Men foretrekker fremdeles GMail som jeg bruker til vanlig... :roll:

 

post-4862-1163574986_thumb.jpgpost-4862-1163575001_thumb.jpgpost-4862-1163575022_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Microsoft har allerede lansert e-posttjenesten som skal erstatte dagens Hotmail-tjeneste - foreløpig kun i Nederland.

 

Les mer

7287929[/snapback]

 

Jeg har brukt Windows Live Mail på norsk i ett par uker nå og må si jeg er meget fornøyd i forhold til "gamle" Hotmail. Jeg registrerte meg for å prøve beta-versjonen på ideas.live.com. Men foretrekker fremdeles GMail som jeg bruker til vanlig... :roll:

 

post-4862-1163574986_thumb.jpgpost-4862-1163575001_thumb.jpgpost-4862-1163575022_thumb.jpg

7287988[/snapback]

Jeg å :thumbup:

Litt treg har den vært, men bra nok :) (mye bedre enn gamle)

Så hvordan de landa henger sammen lurer jeg på :p

 

Bra oppgradering fra hotmail uansett :thumbup:

 

*jeg registrerte meg aldri noen seteder, jeg trykka bare oppe i venstre hjørne i hotmail logoen :yes: *

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Man kan fremdeles få live.com osv.

 

 

1. Gå til denne siden

 

2. velg sign up

 

3. Kopier denne javascript koden.

javascript:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="live.");r(a = new Array("hotmail.com","hotmail.co.uk","msn.com",d+"com",d+"com.au
",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it"/*mEss.be*/,d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Success - additional domains added!");

 

4. Kopier koden inn i adressefeltet i din nettleser og trykk enter.

 

5. Nå får du opp en melding der det står "Success - additional domains added!"

 

6. du kan nå velge mellom mange domener i rullegardinmenyen, bla live.com, live.nl osv.

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Wow, skikkelig ferske greie dette Live beta, ja :p

 

Hotmail accounten min har forresten ikke blitt forandrer til live.no (flaks!!)

 

EDIT: Etter oppgraderingen til Live fikk jeg 2GB også =) Kan ikke måle seg med gmail, men fortsatt greit med litt lagringskapasitet!

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
3. Kopier denne javascript koden.

javascript:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="live.");r(a = new Array("hotmail.com","hotmail.co.uk","msn.com",d+"com",d+"com.au
",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it"/*mEss.be*/,d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Success - additional domains added!");

7288254[/snapback]

 

Dette funker ikke hos meg...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor nesten alle har hotmail..

Minst 90% av alle jeg kjenner har hotmail.. Men hvorfor?

Hotmail, også Live-mail er jo ikke noe spesielt bra..

Greit nok at det er gratis.. Men Google-Mail (Gmail) er jo så mye bedre..

Så hvorfor skal alle på død og liv bruke hotmail (nå etterhvert live-mail)?

 

Er dette litt av den gode gamle, alle bruker "Internet Explorer" saken igjen..

Fordi det er det mest kjente, så godt som alle andre bruker det..

Tenker folk, og rett slett ikke gidder å vurdere noe annet?

 

Er jo utrolig synd for blant annet Google-Mail (Gmail) syntes jeg, når de har så få brukere sammenlignet med hotmail (aka live-mail) selvom de er så mye bedre..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor nesten alle har hotmail..

Minst 90% av alle jeg kjenner har hotmail.. Men hvorfor?

Hotmail, også Live-mail er jo ikke noe spesielt bra..

Greit nok at det er gratis.. Men Google-Mail (Gmail) er jo så mye bedre..

Så hvorfor skal alle på død og liv bruke hotmail (nå etterhvert live-mail)?

 

Er dette litt av den gode gamle, alle bruker "Internet Explorer" saken igjen..

Fordi det er det mest kjente, så godt som alle andre bruker det..

Tenker folk, og rett slett ikke gidder å vurdere noe annet?

 

Er jo utrolig synd for blant annet Google-Mail (Gmail) syntes jeg, når de har så få brukere sammenlignet med hotmail (aka live-mail) selvom de er så mye bedre..

7288903[/snapback]

 

Hotmail kan sende mail uten problemer, du kan legge med filer uten problemer, den er rask og hotmail.com siden er oversiktlig. jeg trenger ivertfal ikke noe mer fra en mail tjeneste. hvorfor skal jeg da bytte? og hva mer er det gmail kan ha som er så sykt nødvendig?

 

 

//

tgo

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor nesten alle har hotmail..

Minst 90% av alle jeg kjenner har hotmail.. Men hvorfor?

Først og fremst fordi de var relativt tidlig ute (1996), og dermed kapret markedet lenge før Gmail kom. Gmail ble faktisk først offisielt lansert for noen måneder siden. Det er også et mas uten like å endre epostadresse, så folk flest ser neppe noen grunn til å gjøre byttet når de har en tjeneste som de sannsynligvis er fornøyd med.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...