Gå til innhold

Office 2007 i bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man trodde et skrive program eller regneark ikke kunne utvikles videre, og så kommer Office 2007 og beviser det motsatte :hmm:

Har prøvd siste versjon av Word og Outlook og liker det de har gjort med bruker grensesnittet. Det virker liksom mer intelligent og intuitivt enn tidligere.

 

Har også prøv Microsoft Groove 2007, et samarbeids program for utveksling og synkronisering av filer/dokument. Enkelt sagt et genialt program! Jeg hadde behov for å flyttte filer fra min laptop til den stasjonære og programmet ordnet det ganske smertefritt, og det uten å tenke på nettverksproblematikken.

Har testet en betaversjon av Office 2007. Den var ikke bakoverkompatibel med dokumenter skrevet i Office 2003! Dette kan da ikke stemme??

7284326[/snapback]

Nei, der har du sikkert forvekslet noe... Office 2007 har ikke noe problem med å lese eller lagre dokumenter av eldre versjoner. :cool: Endret av Fury
Lenke til kommentar
Noen som vet når office 2007 kommer for mac?

 

Ser deffinitivt bra ut, men ser alt for resurs-krevende, regner med at det er 2003-look i tillegg?

7283749[/snapback]

 

2003 look er ikke tilgjengelig i de programmene som har blitt oppdatert til det nye utseendet. Personlig så kan jeg ikke tenke meg å gå tilbake til å bruke 2003-looken i word og excel.

 

Ser ikke ut til at Word krever spesielt mye minne heller. Når jeg startet opp word tok den 8 MB. Etter å ha skrevet et par linjer tekst og lagt inn en smart art så var minneforbruket opp i 12 MB

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at folk skal presse Microsoft til å ha gammel stil/egenskaper i nye Office 2007. Noen ganger er folk veldig redd for fremgang og utvikling. Man kan fint fortsette å bruke Office 2003 om man vil det. Ingen som sier du oppgradere.

 

La nye programmer forbli nye og bruk det gamle om du ikke liker det nye.

 

My 2 cents.

Lenke til kommentar
Office 2007 er ikke bloatware ihvertfall. Jeg elsker det nye designet og innleveringene mine ser mye bedre ut enn de gjorde før. Det er ikke mye man trenger å gjøre før man får et flott resultat heller.

7285585[/snapback]

 

Det samme gjelder for meg.

 

Helt siden Betaversjonen ble tilgjengelig har jeg brukt den. Er meget glad i office 2007.

Lenke til kommentar
Når man trodde et skrive program eller regneark ikke kunne utvikles videre, og så kommer Office 2007 og beviser det motsatte  :hmm:

Har prøvd siste versjon av Word og Outlook og liker det de har gjort med bruker grensesnittet. Det virker liksom mer intelligent og intuitivt enn tidligere.

 

Har også prøv Microsoft Groove 2007, et samarbeids program for utveksling og synkronisering av filer/dokument. Enkelt sagt et genialt program! Jeg hadde behov for å flyttte filer fra min laptop til den stasjonære og programmet ordnet det ganske smertefritt, og det uten å tenke på nettverksproblematikken.

Har testet en betaversjon av Office 2007. Den var ikke bakoverkompatibel med dokumenter skrevet i Office 2003! Dette kan da ikke stemme??

7284326[/snapback]

Nei, der har du sikkert forvekslet noe... Office 2007 har ikke noe problem med å lese eller lagre dokumenter av eldre versjoner. :cool:

7284630[/snapback]

 

Har da en masse dokumenter som er skrevet me OFFICE 2007, som jeg IKKE får åpnet i OFFICE 2003...hmmmm....dette må jeg få klarhet i...

Lenke til kommentar
Når man trodde et skrive program eller regneark ikke kunne utvikles videre, og så kommer Office 2007 og beviser det motsatte  :hmm:

Har prøvd siste versjon av Word og Outlook og liker det de har gjort med bruker grensesnittet. Det virker liksom mer intelligent og intuitivt enn tidligere.

 

Har også prøv Microsoft Groove 2007, et samarbeids program for utveksling og synkronisering av filer/dokument. Enkelt sagt et genialt program! Jeg hadde behov for å flyttte filer fra min laptop til den stasjonære og programmet ordnet det ganske smertefritt, og det uten å tenke på nettverksproblematikken.

7284630[/snapback]

Litt overrasket over at du ikke delte opp nettverks-ordet i tre til fire småord, slik som resten av innlegget ;)

 

Ang. problemet med å åpne Office2007-dokumenter i Office 2003: finnes det noe valg i Office2007 for å lagre som "Office 2003-dokument"?

Lenke til kommentar

Personleg er eg godt fornøgd med Office 2007. Det tek litt tid før ein blir kjent med det nye grensesnittet, men etter det så er Office veldig lett å bruke. Reknar med å kjøpe det når det kjem ut. Har ikkje oppdatert sidan 2000-versjonen, så det er vel på tide.

 

Noen som vet når office 2007 kommer for mac?

Microsoft satser på å ha Office "12" for Mac klar 6-8 måneder etter at Windows-versjonen er ferdig. Det betyr at Office "12" for Mac vil være klar mellom juli og september neste år. Windows-utgaven skal være klar i januar.

http://www.hardware.no/nyheter/programvare...2_for_mac/31375

 

Ang. problemet med å åpne Office2007-dokumenter i Office 2003: finnes det noe valg i Office2007 for å lagre som "Office 2003-dokument"?

7286031[/snapback]

Har ikkje Office tilgjengeleg no, men om eg ikkje hugsar feil kan du lagre som vanlege Office-dokument som skal fungere fint med tidlegare versjonar.

Lenke til kommentar
*snip*
Har testet en betaversjon av Office 2007. Den var ikke bakoverkompatibel med dokumenter skrevet i Office 2003! Dette kan da ikke stemme??

7284326[/snapback]

Nei, der har du sikkert forvekslet noe... Office 2007 har ikke noe problem med å lese eller lagre dokumenter av eldre versjoner. :cool:

7284630[/snapback]

 

Har da en masse dokumenter som er skrevet me OFFICE 2007, som jeg IKKE får åpnet i OFFICE 2003...hmmmm....dette må jeg få klarhet i...

7285865[/snapback]

Ang. problemet med å åpne Office2007-dokumenter i Office 2003: finnes det noe valg i Office2007 for å lagre som "Office 2003-dokument"?

7286031[/snapback]

Office 2007 lagrer som standard sine dokumenter med Microsofts nye XML baserte filformat. (f.eks. .docx) Det betyr såklart man må være obs på dette hvis de skal senere leses med Office 2003 eller tidligere. Men med et ekstra klikk kan du lagre de som 2003 format.

Jeg misforstod visst Jovi60's første spørsmål...

 

Litt overrasket over at du ikke delte opp nettverks-ordet i tre til fire småord, slik som resten av innlegget  ;)
Hehe, må innrømme at engelsken har en ødeleggende effekt på norsk språket mitt... de liker å dele ord :innocent:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...