Gå til innhold

Hull i WLAN-driver fra Broadcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irriterer meg at dere ikke legger ut link til exploitene.

7283304[/snapback]

 

Akkurat det er bare bra, hadde blitt mer skuffet over Hardware dersom de gjorde dette i artikkelen sin.

 

Og om en er mer enn en "hobby-hacker" som kun skal lage faenskap på f.eks. skolen, så vet du hvor du finner info om dette og lignende på nettet.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noen guru på trådløst nettverk, men broadcomkortene skiller seg klart ut som de verste jeg har prøvd!

Ikke bare er alternativene veldig begrenset (mtp. konfigurasjon og støtte for OS), men signal, overføring, etc. er MYE dårligere enn andre produkter i samme prisklasser, så dette overrasker meg ikke.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Linksys har Broadcom chipset i en del av sine trådløse klientkort som selges i Europa. Har ikke modellnr her akkurat nå, men f.eks ene USB adapteret deres (den måtte kobles til med kabel) har Broadcom chipset.

 

//Swiss

7286010[/snapback]

 

Linksys har mange Broadcomprodukter i Europa. Blant annet de første utgavene av WPC54G og WMP54G. De senere utgavene benytter seg av et RaLink-brikkesett. WPC54GS og WMP54GS benytter seg fortsatt av et Broadcom-brikkesett. I tillegg er WRT54G, WRT54GS, WRT54GL, WAP54G med Broadcom. WRT54GC er Marvell om jeg husker riktig, og WRT300N i Europa er med Atheros.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...