Gå til innhold

Oppdatert Wii på vei? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men tror dere det blir noen større omgjøringer i henhold til konsollen?

 

Er jo litt kjedelig å betale for en konsoll som ikke er "ferdigutviklet" nå til jul. Så kommer det en ny og forbedret versjon i 2007. ;)

 

Dog så kan man kanskje kjøpe dette som tilleggsutstyr.

Lenke til kommentar
Dessuten er det et åpent spørsmål hvordan en kommende og potensielt overlegen utgave av Wii vil påvirke salget av den første versjonen, som lanseres i desember her til lands.

Dette kan bli interessant. Det hadde kanskje vore betre om dette kom fram på eit seinare tidspunkt. Sjølv om dei som har bestemt seg for å kjøpe Wii truleg kjøpar den uansett, kan det hende at enkelte tvilarar ventar og ser om det kjem ein ny versjon.

Lenke til kommentar

Skal uansett ha wii i desember, men er jo ganske tåpelig og lansere en ny konsoll med dvd avspilling.. burde ha vært standar i den første. Eventuelt så burde de vert lansert samtidig..

 

Begynner og bli litt lei av at nintendo alltid lansere en "oppgradert" versjon på et senere tidspunkt av de håndholde maskinene.. Håper ikke dette blir standar for konsollene også.. Jeg vil gjerne ha det beste med en gang :cool:

Lenke til kommentar

Jaja..

 

Må bare registrere her at mine tanker omkring denne artikkelens innhold ikke er fullt så revolusjonerende som jeg først trodde.

Det er visst flere som har gjort seg opp tanker om at DVD-avspilling på denne konsollen egentlig ikke er verdens viktigste tiltak..

 

Det denne artikkelen viser, er at verden går fremover og stadig nye tanker og ideer kommer til. "DVD på konsoll er vel ingen ny ide", hører jeg da. Nei, men artikkelens innhold viser meg at Nintendo ikke er immune mot å tjene penger, - de heller.

 

Uansett, artikkelen er grei fordi nå vet jeg dette også.

 

Ellers må jeg si at Wii frister meg faktisk: Vi får se hva fremtiden bringer - det kommer også noe som de kaller for PS3..

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar

så hvis de ikke er immune, hvorfor ikke innplantere dette fra start?!

 

Jeg kjøpte en BenQ 1650 dvd-rom til dataen for et par måneder siden, den kostet ikke mere enn 2-300,- og dette er utsalgspris. I Japan koster det så og si ingenting og det Burde være rimelig enkelt å innplantere dette fra start da det ikke går utover kostnadene.

Dette kan de faktisk tjene bittelitte granne på, selvom det er en "dårlig" feature.

 

HD er inn ^^,

Lenke til kommentar

Hva skal du med det da, Lil-H?

Det finnes da ikke en oppegående sjel i dette landet som ikke allerede har DVD-spiller. De selges jo sammen med matvarer på super'n nå..

Hvorfor var det ingen som solgte aluminiumfelger til biler på 70-tallet tro? De kunne jo tjent gryn så det plistret!

La nå Nintendo snegle seg avgårde, jeg ser DVD når jeg vil, allerede. ;)

Lenke til kommentar
Tviler på at denne kommer utenfor Japan, slik som GC med DVD-avspilling.

Forskjellen er at dette er software-basert. GC med DVD-støtte var hardware-basert. Så denne kan i teorien leveres med en WiiConnect24-oppdatering.

 

så hvis de ikke er immune, hvorfor ikke innplantere dette fra start?!

Fordi det koster penger, og de ønsket å minimere kostnadene?

Lenke til kommentar
Tviler på at denne kommer utenfor Japan, slik som GC med DVD-avspilling.

Forskjellen er at dette er software-basert. GC med DVD-støtte var hardware-basert. Så denne kan i teorien leveres med en WiiConnect24-oppdatering.

 

så hvis de ikke er immune, hvorfor ikke innplantere dette fra start?!

Fordi det koster penger, og de ønsket å minimere kostnadene?

7291842[/snapback]

 

Minimere kostnadene? Wii koster 2500 kr, og selges ikke med tap.

Lenke til kommentar
så hvis de ikke er immune, hvorfor ikke innplantere dette fra start?!

Fordi det koster penger, og de ønsket å minimere kostnadene?

7291842[/snapback]

Minimere kostnadene? Wii koster 2500 kr, og selges ikke med tap.

7295029[/snapback]

I begynnelsen går de akkurat i null, i følge Perrin Kaplan. Poenget er at med DVD-støtte ville det blitt dyrere. Hva er ditt poeng?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...