Gå til innhold

Omtale av Pro Evolution Soccer 6 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken i spillet var mildt sagt skuffende.

Lydeffekter, kommentatorspor, publikum og en menylyd man tydeligvis ikke kan slå av uten å påvirke alle effektlyder i spillet er klare minus i min bok.

 

Dog er dets store pluss for gameplay, som jo teller mest i denne typen spill.

Svært morro å spille mot venner, da spesielt med en på sitt eget nivå. (Og desto mer morro om man forbedrer seg og dermed gruser konkurrenten).

 

Støtter opp om 7/10 :thumbup:

 

 

Neste PES på 360 forventer jeg at blir en klar forbedring både når det gjelder lyd og grafikk.

Lenke til kommentar

Jeg har selv omtalt dette spillet og ga det 8/10, jeg har hørt mange si at det er en "nedstrippet utgave", noe det rett og slett ikke er. Forskjellen er i praksis noen mindre muligheter når det gjelder editering og noen færre stadioner. Ikke akkurat noe å trekke flere karaktertrinn for. Når det gjelder spillbarheten er det fremdeles mange skritt foran FIFA 07.

 

Når omtaleren sier; "Dessverre er det stunder da spillerne dine oppfører seg som statuer av solid granitt" - da begynner jeg å lure på om han har funnet ut hva cancel og super cancel er. En av hovedforskjellene på FIFA 07 og PES 6 er at du i PES alltid vil kunne være i full kontroll over spilleren din, du er aldri tvunget til å la han være på skinner, eller ikke møte ballen, du må bare bruke cancel og super cancel.

 

"Lokalt er da også PES 6 et solid flerspillerspill, selv om det ikke er så ”vennlig” for helt ferske brukere."

 

Er også uenig i dette, at det ikke er "vennlig" for ferske brukere. Jeg har hatt mange kompiser over hos meg for å teste ut spillet og etter noen få kamper har de alle vært inn i det.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Helt enig.. hadde besøk av en kompis forrige helg, han er Fifa fan deluxe.. så vi spillte fifa først... Da vi satte over til PES 6, var det noe suttring de 30 første minuttene til han fant ut kontrollene. Vi satt å spillte fra klokken 20.00 til klokken 07.00 i strekk, med PES 6 han ble helt frelst. Han har nå levert tilbake fifa 07 som han kjøpte for noen dager siden, og kjøpt seg PES istedet.

 

(Han bommer fortsatt av og til litt på knappene :p alene med keeper forså å slå lang passning er en morsom ting.)

 

*Legge til

Det står i Omtalen at keepern er forivrig og går ofte ut på sekstemeter streken. Det er jo bare tullball, keeper har man jo god styring på.. visst man vil så kan man jo holde han ganske sånn på streken...

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Denne anmeldelsen er jo åpenbart basert på Xbox versjonen. Som så mange andre anmeldelser så korrekt har sagt, så er Xbox versjonen mange hakk dårligere enn PS2 versjonen. Merkelig mtp maskinvaren til Xbox selvsagt.

 

Jeg har selv spilt Pro Evolution i mange år og har nå spilt 6'ern en god del. Jeg vil si at den er fabelaktig på PS2. Vil gi den 9/10, og mener PES6 på PS2 er veldig mange hakk bedre enn Fifa.

 

Men bevares, Fifa er et strålende spill og jeg har ingen problemer med å forstå at for mange så kan dette være et lettere til å komme raskt igang med. Men hvis man ønsker et fotballspill hvor gameplay står i førersetet, ja da er PES6 det eneste riktige valget en kan ta...

Lenke til kommentar
Denne anmeldelsen er jo åpenbart basert på Xbox versjonen.

Det stemmer. Det er derfor det står "Omtale av Pro Evolution Soccer 6 (X360)" i emnefeltet. Og derfor Xbox 360-produktet er knyttet opp mot artikkelen. Og derfor det står "Xbox 360" over totalkarakteren. Godt observert med andre ord ;-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...