Gå til innhold

Demo av Gothic 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OBS OBS - BEWARE BUGS

 

Lastet ned denne patchen (skaff deg Internet Download Manager, om du ikke har det - ideelt til store filer), og gledet meg til å prøve spillet, meeeen;

 

Når jeg hadde installert ferdig spillet, fikk jeg bare en feilmelding, og spillet kunne ikke startes opp.

 

"Neivel", tenkte jeg, synd for.. noen andre. Så, jeg avinstallerer spillet igjen.

 

Etter avinstallasjonen, ble de to andre spillene jeg hadde i samme mappe uspillelige!

Spillet fjernet rett og slett deler av Far Cry og World of Warcraft, som lå i samme mappe, og jeg må nå legge inn begge to på nytt.

 

Det her er faen meg slapt av JoWood.

Endret av TonyElgen
Lenke til kommentar
hva med å mekke torrenter og heller seede dem? istede for slik gammeldags nedlasting. tsk

7284342[/snapback]

Ofte brukes torrents for å spare båndbredde, eller for å øke nedlastingshastigheten. Ettersom vi har mer enn nok båndbredde, ser vi ikke behovet for å gå over på torrent riktig enda. Den dagen dere klarer å bruke opp båndbredden vår, så skal vi vurdere det :-)

 

Eller er det noen andre fordeler med torrents, eller ulemper med denne typen nedlasting som du vil trekke frem? Vi er alltid lytter øre til forslag som kan forbedre vår tjeneste.

Lenke til kommentar
hva med å mekke torrenter og heller seede dem? istede for slik gammeldags nedlasting. tsk

7284342[/snapback]

Ofte brukes torrents for å spare båndbredde, eller for å øke nedlastingshastigheten. Ettersom vi har mer enn nok båndbredde, ser vi ikke behovet for å gå over på torrent riktig enda. Den dagen dere klarer å bruke opp båndbredden vår, så skal vi vurdere det :-)

 

Eller er det noen andre fordeler med torrents, eller ulemper med denne typen nedlasting som du vil trekke frem? Vi er alltid lytter øre til forslag som kan forbedre vår tjeneste.

7308011[/snapback]

dette er riktignok veldig offtopic, men hvor mye båndbredde har dere egentlig. Sjelden jeg opplever hastigheter på under 2,5 MB/s.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er veldig praktisk at dere lar være å kjøre med Torrents.

 

Husk på at ikke alle har åpent oppsett i porter som gjør det mulig å Torrente filer - og for oss er det alltid deilig når man slipper å vente i hundre år for å få lov til å kjøre på minimal båndbredde (e.g WoW downloader)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...