Gå til innhold

Førsteinntrykk av Gears of War (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har fått prøvd den amerikanske versjonen nå? :)

Gamespot og IGN har gitt den toppkritikk der dei bare klager på tynn historie og litt problemer med styringa for melee angrep.

 

Spelet skulle visstnok flyte ganske bra utanom i nokre cutscenes med litt heftig action. Det synes eg er dårleg, til og med for å vera Epic :(

Lenke til kommentar

Jeg er nå offisielt sur på dere. Her har jeg tatt det med ro og holdt meg i nakkehårene for å ikke glede meg så veldig for spillet som kommer i postkassen innen to uker og så kommer dere ødelegger alt? Stakkars postdame må sikkert gå i terapi etter alle de samtalene vi må gå gjennom for å spørre hvorfor helv**** de ikke har fått spillet på posten enda ;)

Lenke til kommentar

Fanden, kom til å tenke på at det bare er 10 beskjedne dager igjen til dette mesterverket, og når anmelderen på gamer.no (som er de mest grundige i Norge) ikke finner noen feil whatsoever, da får jeg bare en liten anelse mer blod i skrittregionen.

 

10 dager, og vi teller nedover. Kan si ni dager, fordi det ikke er så mye igjen av denne.

 

Jeg finner ikke ord for hvor gøy dette vil bli, nå må jeg bare få ordna Live, og så skal det bli eksamensskulk :innocent:

Lenke til kommentar

Først og fremst vil eg si det at det er eit friskt pust hver gang Øystein ytrer sine ord på gamer.no :)

 

Og artikkelen var skrevet på ein god måte med flotte skildringer, og eg gleder meg enda litt til, no er snart grensen nådd. Og dette blir herjing og atter herjing online. Måtte Gud love meg at boksen min holder stand til COD3 og GeOW :innocent:

 

Amen!

Lenke til kommentar
Du har fått prøvd den amerikanske versjonen nå? :)

 

7238884[/snapback]

 

 

Jeg var på Microsoft sin stand på World Cyber Games i Italia, hvor jeg koste med med det meste. Hadde jo VIP kort, så de som jobbet der var jo veldig interesserte i meg, så jeg snakket blandt annet med en av utviklerene til Halo2 Vista, og han bekreftet at det var en betaversjon som jeg spilte på. Det lagget, men microsoft hadde presset så på å få ut noe spillbart til WCG, så det var det som var.

 

Og ja, Xboxene der nede hadde 60gb disker :cool:

Lenke til kommentar
Høres bra ut!

 

Men vil det på noe tidspunkt bli mulig å få til en slags mus/tastatur løsning til Xbox360? Inntil det skjer, så er jeg liksom ikke så veldig fristet, siden jeg er ganske mye svakere med GamePad.

 

Noen som vet noe om dette?

7242627[/snapback]

 

 

De som jobbet på standen der nede(jeg traff blandt annet en viss MR. Nielson :) ), sa at Microsoft ville holde på kosollkonseptet for en liten stund, og heller utvide det til flerplattform baserte kontrollere etterhvert. Han la absolutt ikke lokk på at mulighetene var der, men sa at Microsoft ikke var interessert i det for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Høres bra ut!

 

Men vil det på noe tidspunkt bli mulig å få til en slags mus/tastatur løsning til Xbox360? Inntil det skjer, så er jeg liksom ikke så veldig fristet, siden jeg er ganske mye svakere med GamePad.

 

Noen som vet noe om dette?

7242627[/snapback]

 

Du var vel også ganske svak med mus og tastatur når du først startet med det? Gamepad, som alt annet er en vanesak, de menneskene som klarer å spille bra med den har ingen ekstra supergener.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...