Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare opplyse om at The Departed er en remake av den koreanske filmen Infernal Affairs, som er en god film. Husker jeg ble veldig spent da jeg leste at den skulle lages i en Amerikansk utgave - og nå er den endelig her!! :-)

7215470[/snapback]

 

Er den ikke kinesisk da? Har ikke sett den, men ser på IMDb at alle de involverte har kantonesiske navn, og er mer eller mindre kjente i hong kong-miljøet...

Lenke til kommentar
Vil bare opplyse om at The Departed er en remake av den koreanske filmen Infernal Affairs, som er en god film. Husker jeg ble veldig spent da jeg leste at den skulle lages i en Amerikansk utgave - og nå er den endelig her!! :-)

7215470[/snapback]

 

Er den ikke kinesisk da? Har ikke sett den, men ser på IMDb at alle de involverte har kantonesiske navn, og er mer eller mindre kjente i hong kong-miljøet...

7215582[/snapback]

 

Hups, hukommelsen sviktet meg visst der. Du har helt rett, den er fra Hong Kong/Kina.

 

Uansett husker jeg det som en spennende film. Toeren og treeren hadde jeg litt mer vansker med å følge handlingen i, og de ble av den grunn noe langtekkelige og kjedelige for min del.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...