Gå til innhold

Her er november-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE forsinker sine toppmodeller nok en gang, og "straffen" de får er forside eksponering to ganger i stedet for en. Høres ut som et bra trekk av SE altså :)

 

Pleier dere skrive fullt ut om modellene to mnd på rad når de blir utsatt?

 

Det er ikke så fryktelig mye som skiller 7373 fra forgjengeren. Bortsett fra at telefonen har blitt rosa

Si ifra om jeg tar feil her, men er ikke den alternative fargen til rosa også ny i forhold til 7370?

 

Får håpe 7390 kommer ut denne måneden, og det var virkelig på tide at W950i kom ut. Litt stallfyll (spillt for mye FM siste dager ja) i 6080 og 6085 er vel modeller som kommer til å selge en del..

 

Jaja.. Tror nok November blir mer spennende med tanke på hvilke modeller som blir presentert enn hvilke som kommer på markedet :)

Lenke til kommentar
Ellers ville ikke jeg kalt Nokia 5200 en musikktelefon når den mangler ting som radio og støtte for A2DP ... Taletid på 3 timer er heller ikke noe å rope hurra for.

7205414[/snapback]

5200 har radio, tilogmed egen radioknapp. Og som skrevet før, du kan sannsynligvis telle prosentandelen av 5200's kjøpere som savner A2DP på en hånd. Er da ingen som bryr seg om det enda....

Lenke til kommentar
Ellers ville ikke jeg kalt Nokia 5200 en musikktelefon når den mangler ting som radio og støtte for A2DP ... Taletid på 3 timer er heller ikke noe å rope hurra for.

7205414[/snapback]

5200 har radio, tilogmed egen radioknapp. Og som skrevet før, du kan sannsynligvis telle prosentandelen av 5200's kjøpere som savner A2DP på en hånd. Er da ingen som bryr seg om det enda....

7205567[/snapback]

Ok, da er det feil i prisguiden (som det ofte er). Det er ingen som bryr seg nå, men jeg ser ikke hvorfor Nokia ikke kjører på med A2DP og heller dropper IR-porten. Er det noen som bruker den fremdeles?

Lenke til kommentar
Ok, da er det feil i prisguiden (som det ofte er). Det er ingen som bryr seg nå, men jeg ser ikke hvorfor Nokia ikke kjører på med A2DP og heller dropper IR-porten. Er det noen som bruker den fremdeles?

7205972[/snapback]

Du har nok rett i at det nesten ikke er noen som bruker IR, men dette koster sannsynligvis Nokia ingenting å ta med, og da er det like greit for å få spesifikasjonene til å se bedre ut. Kostnadene knyttet til A2DP og hvilke endringer dette krever av en mobil vet jeg ikke, fint om noen vet mer om det..? :)

Lenke til kommentar
Ok, da er det feil i prisguiden (som det ofte er). Det er ingen som bryr seg nå, men jeg ser ikke hvorfor Nokia ikke kjører på med A2DP og heller dropper IR-porten. Er det noen som bruker den fremdeles?

7205972[/snapback]

Du har nok rett i at det nesten ikke er noen som bruker IR, men dette koster sannsynligvis Nokia ingenting å ta med, og da er det like greit for å få spesifikasjonene til å se bedre ut. Kostnadene knyttet til A2DP og hvilke endringer dette krever av en mobil vet jeg ikke, fint om noen vet mer om det..? :)

7206914[/snapback]

 

med tanke på hvordan jeg har forstått at bluetooth fungerer så krever det mest sannsynlig to ting:

 

1. en bluetooth chip som støtter A2DP

 

2. programkode som støtter A2DP

 

spørsmålet er om ikke nokia (og kansje også andre mobilprodusenter) har ett lager av litt eldre bluetooth chips dem ønsker å bruke opp. dette ved å dytte dem inn i billige eller "form over funksjon" mobiler.

 

en annen sak er at jeg har alltid hatt en følelse av at nokia driver å kjører sitt eget løp (noe ala det microsoft er beryktet for). jeg har gått meg på minst en nokia som krevde programvare/driver der min SE fikset samme jobb uten programvare.

 

altså at dem følger standarder opp til ett vist punkt, for så å ta en skarp sving ut i det ukjente...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvor erLG KE820? finnern ikke.,, ikke noe tester av den heller. må ha den lille snasende mobilen!

7214130[/snapback]

 

Den er sexy! :dribble: Har selv veldig lyst på den, for pynt. Er lei av N73, for mye dill dall for meg. Bruker ikke internett eller no, kun kalender og alarm. Og seff sms og ringing.

7278958[/snapback]

"den er sexy" bullshit, det er Motorola Razer V3I, Rizr, Krzr og for å ikke snakke om SLvr, er Motorola som laget navne SEXY :!: :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...