Gå til innhold

Demo av FIFA Manager 07 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm det ser jo spennende ut. Må kanskje teste det og se om det kan utfordre Football Manager som for meg er den ubestridte kongen.

7190146[/snapback]

 

Har ikke sjanser i helv***.

 

FIFA Manager er utrolig dårlig i databaser, og databaser er det som gjør managerspillene hva de er, fordi man kan finne diamanten i brasiliansk tredjedivisjon.

Lenke til kommentar

Football manager er den ultimate manager opplevelsen. Det er dypere en marianergropen og har utvilsomt en spillbarhet som varer ut høstferien 2017 (ev- FM2008) Realismen er stor, spillerne går på fornuftige løp og sender kloke pasninger. Spillet briljerer også stort utenfor banen, med de enorme spillerdatabasene, og antall valg du kan ta. I Fifa Manager (tidl. total club m.) er alt trappet drastisk ned. Angående størrelseforholdet er FM07 som stillehavet i forhold til de fleste andre managerspill. Hold deg til Football Manager 07 du :thumbup: Du vil ikke angre. det kan jeg garantere.

Endret av Tristar
Lenke til kommentar

Kan ikke si at dette var noe å skryte av! Synd, Fifa Manager 2007 kunne blitt bra det, men da må dem ikke fjerne det som gjorde spillet så anderledes.. Det å fjerne muligheten til å kunne spille kampen selv i Fifa 2007 er en skikkelig bommert mener nå jeg.. Er klar over at denne også var fjernet i Fifa Manager 2006, men Fifa Manager 2006 var enda dårligere enn denne versjonen, den delen som anngår "personal life" er noe FM kunne hatt, men nå har det seg sånn at det er et fotball spill og ikke The Sims det er snakk om :D FM er og blir på toppen når det gjelder fotball manager spill...

Lenke til kommentar
Kan ikke si at dette var noe å skryte av! Synd, Fifa Manager 2007 kunne blitt bra det, men da må dem ikke fjerne det som gjorde spillet så anderledes.. Det å fjerne muligheten til å kunne spille kampen selv i Fifa 2007 er en skikkelig bommert mener nå jeg.. Er klar over at denne også var fjernet i Fifa Manager 2006, men Fifa Manager 2006 var enda dårligere enn denne versjonen, den delen som anngår "personal life" er noe FM kunne hatt, men nå har det seg sånn at det er et fotball spill og ikke The Sims det er snakk om  :D  FM er og blir på toppen når det gjelder fotball manager spill...

7194134[/snapback]

 

 

Problemet med FM som gjorde at jeg la det fra meg er netopp at det er så himla stort, det er for mye man kan gjøre rett og slett og det er for dårlig forklart hva man burde gjøre osv..

 

Det er litt enklere i Fifa Manager men allikevel taktisk, derfor likte jeg spesielt Premier Manager 98 og litt liknende spill.. Hvor ikke bare det at du kan finne en kar fra Drøbak frogn men man har faktisk litt action når man spiller også, det trenger ikke ta flere måneder med en sesong. :thumbup:

Lenke til kommentar
Problemet med FM som gjorde at jeg la det fra meg er netopp at det er så himla stort, det er for mye man kan gjøre rett og slett og det er for dårlig forklart hva man burde gjøre osv..

7194292[/snapback]

 

Det er jo det du skal finne ut.

 

Tror du at managerene nå til dags får utlevert en kopi av "Football Management for Dummies" når de blir satt inn?

 

Nei, sjarmen med FM er at du bare spiller som du vil uten et fasitsvar på hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

Ville gått for Football Manager 07 altså, selv har jeg spilt alle mulige managerspill men FM(tidligere CM) har alltid vært favoritten. Det du kunn finner i Football Manager er følelsen av å virkelig være manager. Når man spiller Football Manager sitter man ikke foran en skjerm da sitter man på en benk på en eller annen stadion.

Noe av det som hindrer meg i å leve meg inn i andre managerspill er 3D.

Sitter å venter på kamp så dukker det opp tegneserie lignende figurer, da får jeg virkelig ikke følelsen av å lede et virkelig lag.

Hadde mange managerspill tatt bort 3d så hadde jeg sikkert spilt dem mer, men jeg gidder ikke være sjef for Walt Disney FC altså.

Nei jeg vill heller se små kuler løpe rundt på en bane og kommentator tekst, så kampene foregår inne i hodet.

Så for meg er valget enkelt, har du lyst til å "kaste" bort dager/uker du også? da velger man Football Manager 2007.

 

Endret FM til Football Manager etter råd fra admin, selv om det kunn finnes et virkelig FM :whistle:

Endret av John A.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...