Gå til innhold

Demo av Sid Meier's Railroads! (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså: Helt greit at Sid Meier har mye penger og sikkert har råd til å kjøpe seg både en og flere jernbaner, men å lage et helt spill bare for å utbasunere dette faktum blir litt vel råflott spør du meg.

 

...

 

Fra spøk til Halvor: Denne skal testes. Jeg elsker jernbane- og transportbyggere a la Railroad Tycoon, Transport Tycoon og Locomotion (ja, jeg er en av dem som likte Locomotion), så jeg har store forventninger til dette.

Lenke til kommentar

Genialt, MEN:

Jeg digga at det endelig var lyssignaler på skinnegangen slik at ikke bare togene krysset hverandre som på alle andre togspill siste årene. Dette så ut til å funke bra en stund og jeg måtte bygge masse sinnrike tre-spors systemer for virkelig å få ting til å gå i hundre. Men plutselig begynner togene å frigjøre seg fra lyssignalene og når de møtes fader bare dete ene toget ut og det andre passerer som på alle andre togspill :(

Jeg vil bygge togbane hvor to tog mot hverandre på samme spor kræsjer! Det var nesten denne gangen, men ikke helt.

Lenke til kommentar
Jeg vil bygge togbane hvor to tog mot hverandre på samme spor kræsjer! Det var nesten denne gangen, men ikke helt.

7188873[/snapback]

Transport Tycoon hadde den funksjonaliteten når det kom ut for sikkert lengre siden enn en gjennomstnittlig forumbruker har levd.

 

Skaff OpenTTD, da har man en del bugfixes og et mer sinnrikt lys-system.

Lenke til kommentar

Jeg fikser ikke retrografikken til TTD. Visuelt er jo Railroads! en herlig opplevelse. Kombinerer man det med infløkt bygging og lyskryss så har vi en vinner. Husker jeg lagde noen helt sinnsykt lyskryss i TT for..ja det må vel være 11-12år siden på en 486 66DX. Det var tider det.

Kan hende lyskryss-opplegget blir fikset i en patch, men det ser egentlig ikke ut til å være en bug heller siden et tog fader ut og stopper når det andre kommer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...