Gå til innhold

Omtale av Gothic 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra anmeldelse av et veldig bra spill. Ville gitt det 9/10 selv, men så har ikke jeg spillt lenge nok til å oppleve spesielt mange bugs da. Med unntak av villsvinene er hele spillet helt utrolig detaljert og bra laget. Jeg er tilogmed ikke misfornøyd med combat-systemet, noe jeg var med forgjengeren. Slår Oblivion så det SYNGER! :D

Lenke til kommentar

Jeg og ville ha gitt spillet 9/10 :) men det er jo selvsagt opp til hver enkelt. Jeg har jo også vært heldig med at jeg ikke har opplevd særlig med bugs i dette spillet, så det hjelper jo på den gode opplevelsen.

 

Synes anmelder har truffet spikeren på hodet med tanke på spillets innhold. Gothic 3 er forresten 100 ganger mer vanedannende enn Oblivion, nettopp fordi det er bedre gjennomført rent underholdningsmessig. Det er liksom mer innholdsrikt.

Lenke til kommentar

Godt skrevet. Personlig er jeg enig med de som heller ville tatt frem en nier. Dette spillet har jeg blitt skikkelig hekta på, noe som oblivion ikke klarte. Det er så mye mer liv i verden, og utforsking er kjempegøy.

 

Når det gjelder det tekniske så er det synd at spillet ikke ble optimalisert før lansering, men jeg vil nå komme med et lite tips.

Jeg satt i en GB til med RAM i går, (fra en til to), og forskjellen på ytelsen er enorm.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk bra spill bortsett fra en ting som dessverre drepte min interesse for hele spillet :(

 

Kampsystemet var helt på trynet syns eg, blir skikkelig skuff når man etter å ha bygd opp en skikkelig kul person og blitt sugd inn i den fantastiske historien så trekker man sverdet og vifter det rundt som om det skulle vært en støv-børste. Altfor tregt og statisk for min smak, noe som gjorde at eg avinstalerte spillet - ganske synd egentlig for spillet virket meget gøy. (har også fått med meg at kampsystemet i 3'eren er mye bedre en i de 2 første...har ikke lyst å tenke på hvor dårlig det må ha vært tidligere)

Lenke til kommentar

Ein veldig bra omtale av eit endå betre spel, ja. :) Det er synd Piranha ikkje brukte meir tid på å gjere det heilt ferdig. Eg synest omtalen dekker det viktigaste, og er einig med dei fleste tinga (med unntak av det med stemmeskodespelet). Karakteren 8 er grei...eg er litt i indre konflikt om eg synest det er ein 8ar eller ein 9ar for tida.

 

Men den beste RPG-en til no i år, det er det i alle fall. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg er absolutt enig i karakteren. Dette spillet, om det hadde vært ferdig, ville fått en 10/10 av meg, uten tvil. Problemet er nettopp det. Det er alt for mange bugs og småfeil i spillet. Noen ting må "nerfes" ned, andre opp, lastetidene må reduseres, AI'en blant mennesker må fikses, osv. Erfarne jegere blir tatt ut på null komma niks av en stakkarslig liten ulv. Når slike ting skjer, så sier det seg selv at noe er galt.

 

Uansett, spillet er kjempeflott. Jeg tror faktisk jeg skal legge det fra meg til neste patch kommer om litt over en måned. Da skal jeg ta det opp igjen, og endelig nyte det fullt ut, noe som jeg regner med er hensikten bak spillet.

 

EDIT:

 

Noen dyr, som hjort, bison og de søte små harepusene, angriper ikke i det hele tatt.

 

Bison angriper i store flokker om du angriper først.

7154005[/snapback]

 

Jo, men det er jo når du først har begynt, og strengt tatt fortjener litt juling. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Et veldig bra spill. Veldig vanedannende :)

Men det som irriterer mest er de sinnsykt lange loade-tidene, selv når man bruker quickload. Og hvis det stemmer at det er kopibeskyttelsen som gjør dette, siden det sies at de som har den crackede versjonen ikke har disse loadetidene, så gjør ikke det saken bedre.

Lenke til kommentar

Spillet har potensiale, men langt ifra godt nok til å stå i mot Oblivion syns nå jeg. Altfor mange bugs og glitches. Folka i Tyskland vet tydeligvis ikke hva Betatesting og koding er for noe. Skal ikke være så stor forskjell på bugsnivået fra pc til pc. Ser ut som de har brukt dårlig koding.

 

I forhold til Oblivion som var mye mindre bugsfri enn Gothic 3. Skal ikke være nødt til å bruke 50 patcher etter man har installert spillet fra boksen som Gothic 3 ser ut til å vente seg.

 

Enig i karakteren på grunnlag av alt dette.

Lenke til kommentar
Spillet er omtrent uspillbart pga. bugs og det får 8/10, mens et spill som Double Agent, som omtrent er perfeksjonert, får 7/10.

Nå er det faktisk ikke slik at Gamer-anmelderne er èn og samme person, med akkurat samme mening.

 

Gamer.no-omtaler er en vits.

7154819[/snapback]

 

Saklig. Hvorfor i helvete leser du Gamer.no-omtaler da??

Lenke til kommentar
Combat systemet har visse bugs som sagt, bare se denne videoen

Ganske morsomt egentlig  :)

Jeg kan nok få et hvert spill til å se elendig ut hvis jeg går inn for det, noe skaperen av denne videoen tydeligvis har gjort. Kampsystemet har visse problemer, men det er jo ikke nødvendig å spille som en idiot heller. Skulle likt å se hvordan han hadde klart seg i en virkelig kamp mot et villsvin med den taktikken der... :)

Lenke til kommentar
Combat systemet har visse bugs som sagt, bare se denne videoen

Ganske morsomt egentlig  :)

Jeg kan nok få et hvert spill til å se elendig ut hvis jeg går inn for det, noe skaperen av denne videoen tydeligvis har gjort. Kampsystemet har visse problemer, men det er jo ikke nødvendig å spille som en idiot heller. Skulle likt å se hvordan han hadde klart seg i en virkelig kamp mot et villsvin med den taktikken der... :)

7155513[/snapback]

Men det virker som at det svinet er litt vel mektig, den klarte seg jo ganske så bra mot de NPCene i slutten.

Har hørt fra flere hold om dette problemet.

Får vel bare håpe at de gir ut en patch om en stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...