Gå til innhold

TEST: Panasonic Toughbook CF-74


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, ikke så mye mer enn en Thinkpad. Så hvis du er businessman som er mer ute i felten enn på kontoret, så er vel dette midt i blinken.

7148274[/snapback]

 

regner med du sikter til prisen her?

 

Batterilevetiden var imponerende, har ikke sett noen feil i testen ennå (kommer nok noen, skal du se)

Lenke til kommentar
Batterilevetiden var imponerende, har ikke sett noen feil i testen ennå (kommer nok noen, skal du se)

7148838[/snapback]

Kanskje vi kan legge litt penger under bordet og få noen til å produsere feil - en skikkelig insedejobb! :ph34r:

 

Fin test dette her, men 30 000 er litt stiv pris, men batterikapasiteten var etter mine preferanser meget bra.

Lenke til kommentar
Denne maskinen må jo være midt i blinken for de som har jobber som tvinger dem ut av kontoret, som foreks. i forsvaret.

7148159[/snapback]

 

I forsvaret bruker man stort sett bare FSC Lifebook til "feltbruk" :p hadde forsvaret hatt mer penger ville kanskje slikt blitt vurdert? Ikke at Lifebook er billige de heller, vel og merke.

 

XGA (1024x768) er ikke dårlig, tvert imot ganske passende på en 13,3" skjerm.

Lenke til kommentar

Dette må være den mest håpløse testen jeg noen sinne har sett av en "rugged" maskin. Dere er sikkert fullstendig klar over det selv, men jeg kommenterer det nå likevel: Hva søren er en test av en maskin som skal tåle "ekstra" dersom man faktisk ikke TESTER det?

 

Det er IKKE en _TEST_, det er SYNSING. "Vi SYNEST maskinen tåler det og det", men teste? Nei det har vi ikke gjort.

 

Hvor er vannspruten? Hvor er fallet fra 1.5 meters høyde? Hvor er heftig risting under kjøring av DVD'er? Hvor er bruk av maskinen i støvete forhold? Hvordan fungerer løsningene med gummipluggene til tilkoblingene når det er svært kaldt? Hvordan liker skjermen å få seg en skikkelig bøy?