Gå til innhold

Telenor: – Vi er tregere enn Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjempe service

7139807[/snapback]

Hvor er det du har erfaringen ifra? :!:

 

Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass.

Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom.

Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg.

 

Ja, slik var det når jeg ringte Telenor forrige uke.

Telenor har dårligere kunnskap enn INFO:INFO hadde på HW-LAN :p

Lenke til kommentar

@steina: neste gang du ringer til telenor og blir møtt av telefonsvarer: bann og skrik inn i telefonen. Telenor har installert et system som oppdager frusterte kunder, og disse havner automatisk først i køen.. De som er tålmodige og venter på tur er taperne..

 

Litt samme opplegg som i småskolen: det er de som skriker høyest som får oppmerksomhet/hjelp fra lærerne. :p

 

Det står en artikkel om det jeg nevnte her på amobil, bruk søkefunksjonen hvis du er innteressert

Lenke til kommentar
kjempe service

7139807[/snapback]

Hvor er det du har erfaringen ifra? :!:

 

Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass.

Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom.

Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg.

 

Ja, slik var det når jeg ringte Telenor forrige uke.

Telenor har dårligere kunnskap enn INFO:INFO hadde på HW-LAN :p

7139882[/snapback]

 

 

Jeg har erfaring fra Telenor sin kundeservice. Den har fungert fint for meg når jeg har hatt noe med dem å gjøre.

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar

QUOTE

 

 

Hvor er det du har erfaringen ifra? laugh.gif

 

Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass.

Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom.

Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg.

 

""

 

Og når du ringer til NETCOM kommer du til personer som ikke kan norsk en gang. Vet ikke om det er så mye bedre!

Lenke til kommentar
QUOTE

 

 

Hvor er det du har erfaringen ifra? laugh.gif

 

Når jeg ringer Telenor, ender jeg først opp til noen som ikke har peiling, så blir jeg oversatt til noen, som sier at jeg har ringt feil, men det er den idioten jeg først ringte, som satt meg over til feil plass.

Så ringer jeg pånytt, og den telefonsvarerdritten dems nekter å la meg komme igjennom.

Etter litt venting ringer jeg pånytt, og DA kommer jeg igjennom til noen som kan hjelpe meg.

 

""

 

Og når du ringer til NETCOM kommer du til personer som ikke kan norsk en gang. Vet ikke om det er så mye bedre!

7149534[/snapback]

Hehe, Begge eksemplene er vel mere "skrek" eksempler, enn verdagsli virkelighet.. :hmm:

 

Av personlige erfaringer, så har jeg inntrykk av at den gjennomsnitlige ventetiden hos Telenor, er noe mere enn hos Netcom.. :cool:

 

Men, ja.. På NC kontant kort registrering, så kan det nok være litt mere skralt med Norsk kunskapene.. :( (Men her er det vel mere snakk om den vanlige kunde nret, enn kontant kort registrering..)

 

Ps. NTech: Det Kan være litt mere oversiklig å bruke "svar" knappen, enn å skrive "Quote" neste gang. :)

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...