Gå til innhold

Faser ut 2. generasjons Centrino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte godt den gode gamle centrinoen, lite strøm og rask. Cor duo er nok raskere:P, men genrerer litt mer varme og bruker litt mer strøm. Men de fleste core duo`er jeg har vært borti er snevet varmere. Min holdning ihvertfall.:p

7110453[/snapback]

Core Duo er en av de gamle som skal fases ut i følge artikkelen.

 

Bedre sent enn aldri at Intel kaster ut 32bit for bærbare også. (På desktop har de ikke solgt 32bit-prosessorer siden sommeren 2005.) Snart kan hele programvarebransjen standarisere på 64bit uten å utelukke deler av kundegruppene sine. (Nå ser jeg bort i fra de som må ha 32bit programvare for gamle PCer.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er vel liten/ingen vits i å kjøpe noe i dag da forstår jeg når det er ventet to nye prosessor typer i løpet av kort til (halvt år maks?).

7210754[/snapback]

Slik vil det alltid være. Det er alltid noe som kommer om noen mnd. så hvis du skal tenke på den måten så må du bare la være å kjøpe noe..

Lenke til kommentar
Likte godt den gode gamle centrinoen, lite strøm og rask. Cor duo er nok raskere:P, men genrerer litt mer varme og bruker litt mer strøm. Men de fleste core duo`er jeg har vært borti er snevet varmere. Min holdning ihvertfall.:p

7110453[/snapback]

 

Du mener at den gamle P-M 7xx serien var kald og rask? Eller mente du hele Centrino plattformen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Det er vel liten/ingen vits i å kjøpe noe i dag da forstår jeg når det er ventet to nye prosessor typer i løpet av kort til (halvt år maks?).

7210754[/snapback]

Slik vil det alltid være. Det er alltid noe som kommer om noen mnd. så hvis du skal tenke på den måten så må du bare la være å kjøpe noe..

7212232[/snapback]

Er ikke helt enig i den alltid. Det er dumt å kjøpe noe hvis det kommer noe nytt om 1 mnd. Det er ikke så dumt å kjøpe noe hvis det ikke kommer nytt før om 1 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...