Gå til innhold

Lumines Live lanseres i dag (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lumines er farlig! ;) Både samboeren og jeg har spilt Lumines på PSP til den store gullmedalje, og hu liker ikke en gang å spille PC eller konsoll til vanlig. Lumines på 360 er for det meste identisk med PSP-versjonen, med en del ekstra snasne ting så klart. Alltid gøy å kunne se hvordan man ligger an på verdensbasis, eller i forhold til vennene sine (enn så lenge, veldig bra! hehe).

 

Det som skuffer litt er at spillet bare leveres med noen få basisting. De viktigste spillmodiene er der, men skal du ha noe utover det må du betale ekstra, og du må betale mye. De ekstra tingene er forsåvidt relativt uinteressante, ikke minst om du har spilt Lumines på PSP. Det som teller er Challenge mode og Skin Edit mode, og hvor godt du klarer å plassere deg på listene der ;)

 

Jeg mener i alle fall at Lumines var et godt kjøp, det er et genialt lite spill, avhengighetsdannende som det er.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som sliter litt med x360-kontrolleren på spill som dette? D-paden er jo svært upresis... Bruker mest den analoge stikka, men det går ikke så fort. Kanskje bare trening som skal til? :)

 

Bruker dere D-paden eller?

7112164[/snapback]

 

Kontrollene er litt knotete i forhold til PSP ja, men en venner seg etter hvert. De er dog litt mer klossete/seige enn jeg kunne ønske. Jeg bruker mest D-pad, men bytter noen ganger over til stikka, synes stikka er kjappere, tidvis for kjapp.

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...