Gå til innhold

Alt klart for AMD+ATI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig synd...

 

ATi har ikke flere Intel-produkter (chipset) enn det kommende RD600 chipsetet, men det ser foreløpig ut til å bli få produkter som bruker det.

 

På AMD siden har de nVidia å konkurere med, og nVidia har en bedre MCP enn ATi (flere S-ATA porter, bedre Ethernet). nVidia er også godt inne på bedriftsmakredet med "Stable Buiessnies Platform" og de siste Quadro versjonene av GeForce6150+nForce430. Ironisk nok så bruker alle Dell-PC'ene med AMD prosessorer så langt kun nVidia chipset.

 

Synd at ATi forsvinner på Intel-siden. Der trengs det konkuranse.

Lenke til kommentar
Det er egentlig synd...

 

ATi har ikke flere Intel-produkter (chipset) enn det kommende RD600 chipsetet, men det ser foreløpig ut til å bli få produkter som bruker det.

 

På AMD siden har de nVidia å konkurere med, og nVidia har en bedre MCP enn ATi (flere S-ATA porter, bedre Ethernet). nVidia er også godt inne på bedriftsmakredet med "Stable Buiessnies Platform" og de siste Quadro versjonene av GeForce6150+nForce430. Ironisk nok så bruker alle Dell-PC'ene med AMD prosessorer så langt kun nVidia chipset.

 

Synd at ATi forsvinner på Intel-siden. Der trengs det konkuranse.

7080487[/snapback]

Det kan jo hende at ingeniørene hos AMD får slippe til for å lage et ordentlig chipset. Klarer de å lage gode CPU'er så ordner de vel det meste tenker nå jeg.

Lenke til kommentar

ROADMAP AMD+ATI

hmm AMD+ATI=SANT?? ser sånn ut ja.. :hmm:

 

Her er noe jeg datt over fra Chile sin versjon av hardware.no, og som det står på siden deres:

"Informacion confidencial de ATi"

 

( dette er kun cut`n past fra websia) linken finner dere her

 

Først et bilde av hva de mener kommer av High end Crossfire:

8.jpg

 

Så et bilde av Desktop Chipset sin vei framover:

 

9.jpg

 

Jeg vet ikke om dette har vært på Hardware sine sider, men dette er jo selvsagt ikke bekrefta av verken AMD eller ATI, så vi må vel bare ta dette med en klype salt...eller? :no::ph34r::whistle:

For oss som ikke leser spansk så har jeg over(googla)satt den til engelsk her

Lenke til kommentar
Ja da får vi håpe at eventuelle  rettferdigheten skjer fyldes og at lignende oppkjøp i ettertid får samme svar  :hmm:

 

Det finnes vel ikke noen andre lignende oppkjøp som må godkjennes av Canadiske myndigheter eller ATIs aksjonærer? :p

7081832[/snapback]

 

Hvor har jeg nevnt Canadiske myndigheter eller ATI`s aksjonærer :cry:

Jeg snakker om rettferdighet,der også andre aktører får lov å fusjonere på samme måte uten at det ropes monopol monopol her inne :whistle:

Lenke til kommentar
Ja da får vi håpe at eventuelle  rettferdigheten skjer fyldes og at lignende oppkjøp i ettertid får samme svar  :hmm:

 

Det finnes vel ikke noen andre lignende oppkjøp som må godkjennes av Canadiske myndigheter eller ATIs aksjonærer? :p

7081832[/snapback]

 

Hvor har jeg nevnt Canadiske myndigheter eller ATI`s aksjonærer :cry:

Jeg snakker om rettferdighet,der også andre aktører får lov å fusjonere på samme måte uten at det ropes monopol monopol her inne :whistle:

7085875[/snapback]

 

Når du sier at "lignende oppkjøp i ettertid får samme svar", og kanadiske myndigheter og ati's aksjonærer er de som svarte, så skulle man forvente at du mente "noen andre skulle få samme svaret" fra kanadiske myndigheter og ati's aksjonærer. Om du tenkte på noe annet så burde du skrevet det slik at vi slapp å misforstå :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...