Gå til innhold

Trekker tilbake russemobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere tusen andre som har fått gratis telefon og ringetid for å "teste" ting? Det visste jeg virkelig ikke.

 

at de 24 eller 25 andre ikke er i slekt stemmer jo, men de er på hennes russebuss. Hadde de ikke vært det hadde de heller ikke fått dette.

 

Selv Telenor ser jo nå hvor pinlig dette er etter at det har kommet ut i mediene. De har bæsja på leggen og det ser alle inklusive Telenor.

Lenke til kommentar
Er det flere tusen andre som har fått gratis telefon og ringetid for å "teste" ting? Det visste jeg virkelig ikke.

7056270[/snapback]

Nei, Telenor har selvsagt aldri foretatt tester av tjenestene sine før. Senest for noen uker siden delte de ut 500 svindyre telefoner gratis.

 

Og ja, selvfølgelig er det godt mulig/sannsynlig at de fikk det pga at hun var datteren - men fremdeles, hva er problemet? Det hadde vært et problem om det var kun hun som fikk lov til å teste Telenors tjenester, og om hun til stadighet fikk slike "goder", men slik er det jo ikke - som nevnt over.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg forstår heller ikke hvorfor dette er SÅ grusomt. Herregud, hvor mye penger var det snakk om? 100 000 spenn? Hadde noen reagert om han tok ut 2.1 mill i steden for 2 mill i lønn? Virker som mange mener dette er tyveri fra "folket"....

 

Som noen nevnte i en annen tråd om samme tema; Telenor har gitt ut 3G telefoner til masse folk for å la dem teste ut tjenester. Dette er snakk om 25 russejenter.. Det finnes ting som skjer i verden som etter min mening er viktigere å bry seg om.

 

edit: oisann, jeg skriver seint gitt...

Endret av oddity
Lenke til kommentar
Er det flere tusen andre som har fått gratis telefon og ringetid for å "teste" ting? Det visste jeg virkelig ikke.

 

at de 24 eller 25 andre ikke er i slekt stemmer jo, men de er på hennes russebuss. Hadde de ikke vært det hadde de heller ikke fått dette.

 

Selv Telenor ser jo nå hvor pinlig dette er etter at det har kommet ut i mediene. De har bæsja på leggen og det ser alle inklusive Telenor.

7056270[/snapback]

 

det er det latterligste jeg har sett. Hvor ofte testes ikke ut ting hos en begrenset mengde. DET eneste! som kan fremstå som rart er at datteren fikk det, men det finnes ikke annet holdepunkt enn at hun er flink til å snakke for seg.

Av artiklene så fremgår det ikke at faren hjalp henne med annet enn et nr til sponsor ansvarlig.

 

Jeg regner med at om jeg ringer Telenor sitt sentralbord så kommer jeg frem til han om jeg ikke oppfører meg som en fjortiss.

 

Problemet er vel strengt tatt at det er datteren...

7056388[/snapback]

 

jeg syns enda ikke det er et problem. Det er kanskje et spørsmål ved etikken ved det hele, men bortsett fra det så er sytingen til enkelte her på barnehagenivå.

Lenke til kommentar
ellers hadde ikke Telenor heller grepet inn og rettet på dette og mediene hadde heller ikke laget ett så stort nummer av det. 

7057320[/snapback]

Det har ikke fallt deg inn at Telenor kanskje tok de tilbake av helt andre grunner enn at de synes det var fullstendig uakseptabelt? Som f.eks. at de ikke ønsker negativ publisitet, og vil ha en rask stopper for sutringen?

 

Er vel ikke akkurat første gang store firmaer gjør slikt for å være på den sikre siden.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Denne sutringen er over innen uken er det, så tror Telenor bryr seg svært lite. Hele saken er en latterlig bagetell som har blitt blåst opp i media.

 

Jeg ser absolutt ingen problemer med det som har skjedd, jentene har vært en gruppe i et slags "pilotprosjekt" som "alle andre".

Og kr 100 000,-?! Tenk selvkost på de 200,- pr. jente pr. måned og tenk selv. Mobilene har maks kostet kr. 25 000,- og det er den mest reelle kostnaden som også delvis vil dekkes inn av djuice sine høye samtaleprisen utover "sponset" ringetid. Håper for all del jentene beholder telefonene sine eller evt. levere dem ferdig knust og ødelagt til Telenor.

 

Folk må slutte å være så jævlig misunnelige..

Lenke til kommentar

Enig med de som ikke ser det helt store problemet her...

Eneste grunnen til at Telenor trekker det tilbake er at media har blåst det sinnsykt mye opp. Grunnen er at russejenter selger, og at "frynsegoder" er litt i vinden om dagen(tenk skandalen i Forsvaret etc..).

 

Det foregår andre ting i norsk næringsliv som er mye verre enn den saken her. 100 000 kr?? Det er jo absolutt ingenting for et selskap som Telenor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...