Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Omtale av FIFA 07 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Fifa 07 er en ganske så essentiel oppgradering fra 06, i hovedsak grunnet den nye ballfysikken. Som nevnt er den ikke like limt til spillerne som den var før, og det er mye større grad av uforutsigbarhet enn tidligere! Jeg synes ihvertfall dette var herlige saker! Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! :)

 

Fifa for the win! :D

Lenke til kommentar
Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! :)

 

Fifa for the win! :D

7044561[/snapback]

 

I min PES5 likner også spillerne VELDIG, og draktene er identisk. Og det du idag kaller småplukk vil være hovedgrunnen til at du ikke gidder spille mer om 2 måneder.

Lenke til kommentar
Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! :)

 

Fifa for the win! :D

7044561[/snapback]

 

I min PES5 likner også spillerne VELDIG, og draktene er identisk. Og det du idag kaller småplukk vil være hovedgrunnen til at du ikke gidder spille mer om 2 måneder.

7045837[/snapback]

 

Nettopp! Det er de små feilene EA aldri klarer å fikse som irriterer noe forferdelig jo mer man spiller, og til slutt ødelegger opplevelsen.

 

FIFA 07 er så begrenset i hva man kan gjøre, så man må faktisk dumme ned spillet sitt for å være venn med spillmotoren. Kan bare glemme alt av avanserte pasinger og manøvrer

Lenke til kommentar

Det du i utgangspunktet får i FIFA 07 av lisenser og grafiske lekkerbiskner, får du også i Pro Evolution soccer gjennom updates som er laget av privatpersoner, ikke konami..

 

Jeg spiller heller Pro Evolution Soccer 5 med oppdaterte lag, drakter i hd oppløsning for 06-07 sesongen, og et fantastisk mye bedre gameplay en fifa..

 

Alle overganger etter sommeren er forresten også fikset..

 

For all del, fifa er greit for de som liker å ta en fotballkamp i ny og ne, men å få frem samme gleden som gjør ved å banke ballen i krysset på hel-volley i pes, det er klin umulig!

Lenke til kommentar
Bare for å si det slik, PES eller noen andre spill er ikke ordentlig forball!

7057056[/snapback]

 

Nei, hvis man vil spille løkkefotball så tar man på seg fotballsko og går ut.

 

Men hvis man vil ha en simulasjon som er så nært en fotballkamp på TV som mulig, så går du heller for PES enn FIFA, selv om et stillbilde av FIFA sikkert ser mer ut som fotball en et stillbilde av PES, nemlig på grunn av grafikken.

Lenke til kommentar

Ser at omtalen roser keeperen oppi skyene. Da har ikke vi spilt samme versjon. Keeperen er treig, inkompetent og generelt feig. Hvor er entusiasmen? På PES stormer keeperen med full fart ut fra sekstenmeteren for å sparke ballen unna, mens her får man nærmest kommet til 5-meteren før han gidder å komme ut av buret.

 

Dessuten er jeg litt misfornøyd med fysikken når ballen treffer stål. Etter et skudd i tverrliggeren burde ballen sprette minst ti meter i hvilken som helst retning. På FIFA er det som om ballen treffer en sekk med mel.

 

Det er andre småting som irriterer meg, men det blir litt for mange å nevne, og dessuten husker jeg ikke alle. Egentlig har FIFA blitt mye bedre siden 2006-versjonen, men jeg tror at PES6 skal klare å utkonkurrere FIFA 07 uten problemer.

Lenke til kommentar
Har anmelder blandet ordene evolusjon og revolusjon, evt mutering?

 

Evolusjon er netttopp små fremskritt for å overleve bedre... Hvert eneste fifa-spill har gått gjennom en evolusjon siden forrige spill. Nei, ingen revolusjon, men evolusjon - japp. :)

7059323[/snapback]

Skal stå "revolusjon", ja. en liten r hadde falt ut. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...