Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin omtale. G25 virker som ett utrolig bra ratt, sitter med ett DFP nå og der er pedalene dårlige og det er ett rart slark i rattet før man begynner å føle noe motstand. Har forhåndsbestillt på komplett, håper bare den ubekreftede datoen som er i morgen viser seg å være en reel dato, gleder meg som en unge! :love:

Lenke til kommentar
Hadde det bare hatt støtte for xbox (360) hadde jeg kjøpt det på minuttet!

7039131[/snapback]

 

Bare å vente på Forza 2 rattet det ;)

7039321[/snapback]

 

Er vel ingen ratt på høyde med G25 som kommer til 360'n?

Ikke lenge til både MS og Logitech kommer med et hvert til konsollen, men etter hva jeg vet kan vi ikke forvente et med clutch og 6-girs kasse..

Vet du mer enn meg? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er forelska  :love:

 

Men dersom en kjøper dette til PS2 blir jo det koblet til via usb, kan en da bruke dette på både PC og PS2 eller må en kjøpe 2 forskjellige ratt?

7040569[/snapback]

Det har bare USB-kontakt, ja, men det fungerer jo på både PC og PS2. Det er ett og samme ratt, det kommer ikke i separate PC- og PS2-versjoner.

Lenke til kommentar
Jeg er forelska  :love:

 

Men dersom en kjøper dette til PS2 blir jo det koblet til via usb, kan en da bruke dette på både PC og PS2 eller må en kjøpe 2 forskjellige ratt?

7040569[/snapback]

 

Du bruker jo samme usb plugg til pc'en som til ps2'en. Du trenger nok bare ett sett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nå begynner det å hjelpe... Har ALDRI skjønt hvorfor ikke clutch er med på pedalene, himla slitsomt å ha den som en knapp....

 

H-gir !! yes, yes, yes ! :thumbup:

 

Da mangler bare et 'dashboard' med skikkelige instrumenter for km/t, omdr/m etc. sånn at jeg slipper å ødlegge skjermbildet med dette. Hvorfor lanserer dem ikke det i samma slengen ?

 

Ser stygt ut for mitt MOMO nå ja....

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...