Gå til innhold

Omtale av Bad Day L.A. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig.

 

Dette må faktisk være det dårligste spillet som har lagt sine bytes på min harddisk. Det virker forresten også som om dem har brukt grafikkmotoren til det South Park spillet, som kom ut på den tiden jeg hadde pentium 2 300MHz og Voodoo 2 kort, der du sprang rundt og skøyt kalkuner... Men i motsetning til dette spillet var det faktisk et snev av humor i South Park spillet, så vidt jeg husker. Jeg gledet meg faktisk litt til dette spillet (jeg hadde ikke sett noen skjermbilder) da jeg hørte at American McGee stod bak det. Med "American McGee's Alice" friskt i minne innstallerte jeg driten. Skuffelsen er stor.

Lenke til kommentar

Dette er et spill jeg faktisk hadde litt tro på FØR jeg spilte det, men etter 5 min med dette spillet her fikk jeg faktisk følelsen av at dem hadde gjort et forsøk på å kopiere Postal 2! Uten å ta med de "stygge tingene" som egentlig gjør at postal 2 kan brukes som et tidsfordriv spill et par timer.. Bad Day LA står igjen med null poeng etter å ha stryki i alt det jeg ser og legger vekt på i et spill... Synd, tanken var vel god, MEN...

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Skjønner fortsatt ikke hvorfor spillet fikk karakteren 2 og ikke 1 ;)

7053901[/snapback]

Av den enkle grunn at det faktisk er et snev av et spill i Bad Day L.A., det er bare redselsfullt dårlig gjennomført. Reservoir Dogs hadde ikke noe poeng, ikke noe mål og overhodet ingen verdi; det kunne ikke kalles et spill uten å tøye definisjonen farlig mye. Jeg vurderte eneren også til Bad Day L.A., men innså at det ikke var rettferdig. Og rettferdig må man jo være. :)

 

Ellers: Veldig artig å se at så mange liker omtalen, takk for alle tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar
Ellers: Veldig artig å se at så mange liker omtalen, takk for alle tilbakemeldinger. :)

7058023[/snapback]

Det er sjelden det blir skrevet anmeldelser av produkter som havner så ti lde grader i bunn av skalaen så du skal ha skryt for at du orket å slite deg gjennom spillet i det hele tatt. I utgangspunktet totalt bortkasta tid, men med litt tilbakemeldingeer her på forumet så føler du kanskje at tiden du brukte var godt for noe tross alt ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...