Gå til innhold

TEST: Sony Ericsson HBH-DS970


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De proppene er samme typen som både Senneheiser CX-300 og Creative EP-630 bruker.. spørsmålet er hvem som lager elementene de bruker.. Sennheiserne er en del bedre enn Creative sine ihvertfall. Uansett er det vel et steg opp fra Sony Fontopia EX-71 som de slenger med de fleste mobilene sine...

Lenke til kommentar
Man kan ikke ta av stroppen, så man er alltid nødt til å bære den rundt halsen når hodesettet er i bruk. .

 

Hei, ville bare informere om at dette er feil. Man kan faktisk det! Jeg testet det med mitt for to minutter siden og man kan ta av stroppen!

 

Ellers så kan jeg jo nevne at jeg selv har hatt HBH-DS970 i noen månder nå og jeg er veldig fornøyd! Men jeg må si at headsett med kabel er det litt bedre bass i, men ellers så er HBH-DS970 veldig bra!

 

Eneste negative er dårlige batterikapasitet og prisen.

Lenke til kommentar
Den monokrome skjermen er veldig praktisk for å få informasjon om batteristatus og tilkobling, men viser ikke info info om f.eks. artist og låtlengde.

 

Hvis dere oppdaterer programvaren på K800 til siste versjon (kom ut for en uke siden) så skal det være en ganske kraftig oppdatering med hensyn på A2DP, og HBH-DS970, nå er det blandt annet støtte for å vise tittel og artist i displayet på headsetet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...