Gå til innhold

Live fra HW-LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke kan se noe på NRK-kameraene?

 

Står LAN 2006 i toppen og INFO: live fra hangaren i bunn, resten er svart. what to do?

7016168[/snapback]

Bruker du firefox e.l.? Jeg får kun streaminga til å fungere med Internet Explorer.

7017312[/snapback]

Ahhh.. se der ja med IE funka det, litt synd egentlig men..

(ja firefox bruker har ja)

takker for info :w00t:

Lenke til kommentar
Ahhh.. se der ja med IE funka det, litt synd egentlig men..

(ja firefox bruker har ja)

takker for info :w00t:

7017326[/snapback]

Jeg bruker Opera 9.02 men virket ikke, virket perfekt Firefox 1.5.0.7. Er det Microsoft som oppdaterer monopolverktøyet sitt litt for ofte?

 

[rant warning]

Vil bare at folk skal vite det kanskje vært bedre med mer konkurranse og åpne standarder og kanskje IE kunne fjernes helt fra Windows og Microsoft ikke lov til å gi det ut gratis på CD eller nedlasting. Da måtte PC selgere enten bundle eller selge med IE, Opera eller Firefox.

 

Og når de er i gang kan de gjerne gjøre det samme med Media Player og Movie Maker, da kunne Windows vært billigere og man kan bruke Quicktime Alternative som inkluderer Media Player Classic. Smart det der med free open-source software. Ikke mere bloat og bedrifter som må vokse og stadig gi ut nye versjoner, ofte med mer bloat. Foxit Reader er bare 3MB vs 100MB Adobe Reader.

 

Men nå er det leggetid :thumbdown: god natt

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...