Gå til innhold

Her er GeForce 8800-detaljene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns nå det var litt dyrt jeg også... Man får en premium utgave av PS3 og flere spill til samme prisen.. Og folk sutrer over prisen på ps3  :whistle:

7013181[/snapback]

 

Gjør man? Er ikke retail-price på premium 600 dollar? Ellers er jeg enig i at den i absolutte tall er dyr, men ytelsen kan fort bli ganske formidabel. Personlig er jeg mer interessert i mellomklasse-modellene.

 

AtW

Lenke til kommentar
ja msn ps3 er jalla. man kan ikke sammenligne consoll med pc. konsoll er kun for enkle spill. man får gjort ,ye annet med pc. dessuten så er ps3 helt ute å kjøre. er jo dobbelt så dyrt som xbox 360.

7013197[/snapback]

Nei, men dette er ikke snakk om en PC.. dette er BARE snakk om et grafikk-kort som koster like mye som en Basic/"Core" PS3.. Med bare grafikkkortet kan du ikke gjøre mye.

 

Og nei Ps3 er ikke ute å kjøre.. Den er dyrere for den har mer features innebygd.. Om det var riktig av Sony å ha med alt dette er en diskusjon jeg ikke vil ta i denne tråden, da det garantert vil ta helt av.

 

ATW du har så rett så rett ;)

 

Men ved kjøp av dette kortet må jo CPU bli flaskehals uansett? ;)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Kan noen gi meg en fornuftig grunn til at disse helt nye skjermkortene ikke kommer med HDMI. HDMI har vært lenge på markedet nå og kommer snart i fjerde generasjon. Likevel lages skjermkort som kommer til å koste 6500kr med DVI. Skjønner ikke hvorfor.

7013298[/snapback]

 

Fordi PC-skjermer bruker dvi? Og man får kjøpt overganger til HDMI om man har bruk for det?

 

AtW

Lenke til kommentar
Men ved kjøp av dette kortet må jo CPU bli flaskehals uansett ;)

7013302[/snapback]

 

 

Hvor mange MHz må man opp i da, for at CPUen ikke skal bli en flaskehals?

 

med f.eks. en E6600 eller E6700?

7013348[/snapback]

Jeg fikk ihvertfall beskjed om at med min AMD64 3500+ og 7900GTX var et meget CPU avhenging oppsett ;) Så med tanke på de AMD-ene over denne ikke bidrar med KJEMPE forskjell i ytelse, så var det en antagelse jeg dro ;)

 

Rett gjerne på meg ;)

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg en fornuftig grunn til at disse helt nye skjermkortene ikke kommer med HDMI. HDMI har vært lenge på markedet nå og kommer snart i fjerde generasjon. Likevel lages skjermkort som kommer til å koste 6500kr med DVI. Skjønner ikke hvorfor.

7013298[/snapback]

 

Hei Rsidny

 

DVI og HDMI er det samme, men HDMI har støtte for lyd.

Du trenger ikke lyd utfra skjermkortet gjør du vel? ;)

 

Det som er viktig er at det er hdcp støtte, at du kan overføre kryptert matriale, det er det støtte for i kortene.

 

Håper det beroliget deg

 

- MVH Jørgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...