Gå til innhold

Demo av Football Manager 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere opplever at det er vrient å koble seg til serveren vår, så er dette fordi vi har blitt linket til fra produsentens egne hjemmesider. Vi har rett og slett ikke kapasitet til å kunne takle all trafikken som kommer. Vi har en maks grense på 1000 simultane klienter, noe som er et absolutt maksimum for at nedlastingshastigheten for alle skal være akseptabel.

 

Så om du får beskjed om at du ikke kan koble til, gi det litt tid til å roe seg, og prøv på nytt. :)

Lenke til kommentar

Fikk prøvd demoen litt nå. Jeg er veldig fonøyd med det nye systemet der du kan gi spillerne instrukser før kampen, det hjelper en del. Var deilig med helt oppdaterte lag, det savna jeg :D

Det som er litt skuffende er at de ikke har fått bilde av alle spillerne, det er mest ukjente spillere som er avbildet, håper dette forbedrer seg i fullversjonen. En annen ting er at under kampen, så ser man for eksempel ikke logoen til Arsenal, man ser bare et skjold merke, med farger på, skulle likt at logoen til Arsenal var der isteden.

 

Men det er enda en stund før fullversjonene kommer ut, så det er forsatt til til forbedringer :)

 

mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar

Spillet er mye kjappere, jo! Hurra! Eneste som har rukket å irritere meg så langt er at det blå vinduet som kommer opp mens spillet prosesserer forsvinner før man rekker å lese informasjonen som ofte blir vist der. Noen som vet åssen man fikser dette?? Burde vært en Fortsett-knapp der istedenfor at vinduet bare forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
Det som er litt skuffende er at de ikke har fått bilde av alle spillerne, det er mest ukjente spillere som er avbildet, håper dette forbedrer seg i fullversjonen. En annen ting er at under kampen, så ser man for eksempel ikke logoen til Arsenal, man ser bare et skjold merke, med farger på, skulle likt at logoen til Arsenal var der isteden.

 

mvh.

Fredrik

6976554[/snapback]

 

 

 

Det er pågrunn av lisensiering.

 

Du må pent vente på at brukere lager mods og kommer med oppdateringer selv etter spillet er kommet ut for å få bilder på spillere.

 

Bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar

Hmmm. To problemer:

 

1) Det virker som at motstanderens keeper er man of the match i flertallet av kampene.

2) Utrolig mange, og langvarige skader. Til tross for et forholdsvis beskjedent treningsopplegg.

 

Ellers virker det nye scoutingsystemet mye bedre enn før. Og muligheten for å gi instruksjoner om hvordan man skal håndtere enkeltspillere på motstanderlaget er interessant.

Lenke til kommentar
Hmmm. To problemer:

 

1) Det virker som at motstanderens keeper er man of the match i flertallet av kampene.

2) Utrolig mange, og langvarige skader. Til tross for et forholdsvis beskjedent treningsopplegg.

 

Ellers virker det nye scoutingsystemet mye bedre enn før. Og muligheten for å gi instruksjoner om hvordan man skal håndtere enkeltspillere på motstanderlaget er interessant.

6985094[/snapback]

 

Den første påstanden har ikke jeg opplevd enda. Men nr. 2 sliter jeg og med, er ikke akkuratt veldig troverdig, men men, må vel stole på lagets physio :)

Lenke til kommentar

Tørr eg kåre FM07 til årets spel for min del? ;) Ja!

Når det kommer ett nytt FM spill sitter jeg til 2-3 hver natt.. MÅ bare trykke en gang til og spille en kamp til :D

 

Elsker FM, og dette spillet er etter hva jeg ser hittill det beste i rekken..

Mest på grunn av den nye realismen og måten og snakke med spillere..

Låg på 18. plass ette 5 kamper med Liverpool :blush: Så jeg fikk Stevie te og ordne ett spillermøte der de diskuterte, etterpå fikk alle Superb moral og jeg begynte og vinne. Team spirit :D

Lenke til kommentar
Tørr eg kåre FM07 til årets spel for min del? ;) Ja!

Når det kommer ett nytt FM spill sitter jeg til 2-3 hver natt.. MÅ bare trykke en gang til og spille en kamp til :D

 

Elsker FM, og dette spillet er etter hva jeg ser hittill det beste i rekken..

Mest på grunn av den nye realismen og måten og snakke med spillere..

Låg på 18. plass ette 5 kamper med Liverpool  :blush: Så jeg fikk Stevie te og ordne ett spillermøte der de diskuterte, etterpå fikk alle Superb moral og jeg begynte og vinne. Team spirit :D

6986126[/snapback]

 

Akkurat sånn er det med meg.

 

Satt i sommerferien og spilte, eeeen knapp til, oh... der var det visst en kamp som skulle spilles. Under kampen kommer jeg på noe som må gjøres, spiller ferdig (vinner kampen, of course) og gjør mine gjøremål, også gjenta listen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...