Gå til innhold

HP kjøper Voodoo PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg som hadde tenkt å kjøpe meg en VoodooPC når jeg flyttet til USA :( Nå blir the Falcon Northwest istedet...

 

Birger :)

6963372[/snapback]

hvorfor synes du dette er negativt? tviler på at HP kommer til å gjøre så store endringer på selve maskinene, og support og denslags kan vel ikke bli dårligere akkurat.

 

jeg er mer bekymra for intel/nvidia og ati/amd alliansene nå om dagen.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Oppkjøpet drar en parallell til alliansen mellom Alienware og Dell, som ble inngått tidligere i år. To store fronter på spillmaskiner har dermed blitt dannet i PC-markedet; Alienware/Dell på den ene siden og HP/Voodoo PC på den andre.

Selvbygget PC er det som gjelder på spillfronten. Det er LANGT igjen til HP og Dell sine Stasjonære maskiner kan konkurere med selvbygd PC på pris/ytelse og kvalitet.

Lenke til kommentar

TiduZ: Alienware selger maskiner i Europa, de har en egen avdeling i UK tror jeg.

 

watercool:): Nå har det seg slik at både Alienware, VooDoo PC og Falcon lager maskiner som kan overgå de selvbygde maskinene, selv med samme type komponenter. :)

 

 

Sånn ellers kan jo dette bli interessant. Nå er det vel bare Falcon Northwest og Millenium PC (?) igjen som er selvstendige.

 

Å kjøpe PC fra Falcon er ikke noen dårlig ide forøvrig, det var jo egentlige de som skapte hele konseptet med spille-pcer og nisjemarkedet rundt dette. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...