Gå til innhold

Oblivion for PS3 og PSP bekreftet (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt det med den nye snille faksjonen. Sidan eg alltid spelar som god i RPG (det er jo eg som er hovudkarakteren), var det litt surt at dei beste quest-ane var forbeholdt den ondaste faksjonen.

 

Men Oblivion hadde større problem enn det...dersom dei ikkje fiksar på level scaling-problemet, eller evt. gjer det mogleg å installere mods som fiksar det, trur eg neppe det blir noko Oblivion PS3 for meg.

 

Kay

Lenke til kommentar

Hmm, håper dette ekstra materialet kommer på Xbox 360 versjonen også.

Jeg bryr meg ikke spesielt om at PS3 får et spill som nesten alle allerede har på pc eller Xbox 360. Og de fleste vil heller spille Gothic 3, nå som det kommer uansett.

Oblivion begynner vel de fleste å bli lei, og tviler på at det er nok nytt innhold til å gidde å gjøre alt om igjen bare for et par nye ting.

 

Men psp-versjonen kan jo bli spennede da :D

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Som sagt gode nyheter opp og i mente.. Det er fremdeles det eneste spillet som frister på 360.. Og å få det "launch"spill i tillegg ødelegger ikke noe mer.

 

Folk som har ventet på PS3 har ikke akkurat spilt det enda, og om de har så tviler jeg på at de har spilt det særlig lenge.. Om de da ikke har uber-high-end pc'er.

 

Så vidt meg bekjent så er Gothic3 pc-ekslusiv forløpig, OG etter å ha sett de siste screens'a så var jeg ikke veeeldig overbevist over grafikken. Nå er det historien som teller her selfølgelig, og jeg kommer selfølgelig til å skaffe det til pc, men det så jo bare ut som Gothic2-motoren med et par tweaks..

 

EDIT: En siste ting: Hvorfor er det Ubisoft som kunngjør dette? Jeg trodde virkelig det var Bethesta som sto bak ES4? Har de et sammarbeid som jeg ikke vet om?

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
EDIT: En siste ting: Hvorfor er det Ubisoft som kunngjør dette? Jeg trodde virkelig det var Bethesta som sto bak ES4? Har de et sammarbeid som jeg ikke vet om?

6963345[/snapback]

 

Fra pressemeldingen på www.theelderscrolls.com:

 

Both the PLAYSTATION 3 and PSP system titles will be published exclusively in North America by Bethesda Softworks, while in Europe, Ubisoft will serve as co-publisher.
Lenke til kommentar
EDIT: En siste ting: Hvorfor er det Ubisoft som kunngjør dette? Jeg trodde virkelig det var Bethesta som sto bak ES4? Har de et sammarbeid som jeg ikke vet om?

6963345[/snapback]

 

Fra pressemeldingen på www.theelderscrolls.com:

 

Both the PLAYSTATION 3 and PSP system titles will be published exclusively in North America by Bethesda Softworks, while in Europe, Ubisoft will serve as co-publisher.

6963688[/snapback]

Jepp, var jo 2k som var utgiver i Europa for både Morrowind og Oblivion. Nå tar UbiSoft over fakkelen.

Lenke til kommentar
EDIT: En siste ting: Hvorfor er det Ubisoft som kunngjør dette? Jeg trodde virkelig det var Bethesta som sto bak ES4? Har de et sammarbeid som jeg ikke vet om?

6963345[/snapback]

 

Fra pressemeldingen på www.theelderscrolls.com:

 

Both the PLAYSTATION 3 and PSP system titles will be published exclusively in North America by Bethesda Softworks, while in Europe, Ubisoft will serve as co-publisher.

6963688[/snapback]

Jepp, var jo 2k som var utgiver i Europa for både Morrowind og Oblivion. Nå tar UbiSoft over fakkelen.

6963803[/snapback]

Den er gogo :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...