Gå til innhold

iTunes 7.0.1 er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, denne klagestormen må være den minste klage stormen jeg har sett i midt liv. Vet ikke om none, eller har hørt om noen med de nevnte problemene. Slik jeg har intryk av så var det en nedgang på problemer fra 6,x til 7,0. Jaja, har vi det for bra klarer vi da alltid å finne på noe å klage på :p

 

Sef er det alltid problemer med nye software, ingen ting er perfekt.

Lenke til kommentar

Vet om flere som har hatt problemer med itunes 7, inkludert meg selv. Greit nok at ny software ofte har problemer, men når problemet med et musikkprogram bl.a. er at man ikke får spillt av musikken uten hakk og skurr er det uholdbart. Godt denne oppdateringen kom nå, ellers hadde jeg byttet program.

Lenke til kommentar

Macfan: Hvis du ikke har fått med deg at folk har hatt en del ganske alvorlige problemer med iTunes 7.0, kan du jo bare ta en tur innom diverse forum og lese litt, så vil du se at problemet er ganske utbredt både hos Mac- og PC-brukere. Sjekk det offisielle iTunes-forumet f.eks.

 

Når iTunes 7.0 for mange brukere enkelt og greit ikke fungerer i det hele tatt eller evt leverer helt herpet lyd med masse metallisk støy og lignende, er det ikke snakk om å bare "finne på noe å klage på", da er det snakk om å få problemene slengt rett i fjeset. ;)

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Ah, folkens, DETTE er IKKE en skikkelig update, snarere en liten "justering" slik at du skal få litt mindre problemer.

 

Går du inn på www.ilounge.com eller www.engadget.com kan du se at debatten allerede RASER. Folk har fortsatt MYE problemer med iTunes 7 ETTER oppdateringen.....

6956278[/snapback]

 

Selv ble alle mine problemer fikset, skurring, hakking osv..

 

Hvilket andre problemer er det?

Lenke til kommentar

Etter iTunes 7.0 kom og KREVDE at man hadde de to servicene kjørende hele tiden (i iTunes 6 kunne en rename .exe filene til noe annet og iTunes kjørte like fint, men i iTunes 7.0 så reinstallerer den servicene automagisk igjen...) + masse tull med selve programmet så ble det totalt fjernet fra PC'en her.

 

Winamp 5.3 er mye bedre, på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Etter iTunes 7.0 kom og KREVDE at man hadde de to servicene kjørende hele tiden (i iTunes 6 kunne en rename .exe filene til noe annet og iTunes kjørte like fint, men i iTunes 7.0 så reinstallerer den servicene automagisk igjen...) + masse tull med selve programmet så ble det totalt fjernet fra PC'en her.

 

iTunes har vært ok på mange måter. Litt begrenset brukbarhet, men likevell ok. Har hatt litt trøbbel, særlig med ressursbruk. Hvorfor skal det kjøres service når jeg ikke bruker programmet? Og hvorfor skal QT kuppe oppsettet ved hver oppdatering?

 

Jeg har kjøpt litt på iTunes, men vurderer likevell å dumpe programmet. Det er egentlig for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...