Gå til innhold

Nye Nokia N95 har alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende spesifikasjoner men….

Den her kunne blitt en suksess hvis prisen hadde vært lavere og batterikapasiteten bedre.

Hva skal man med WLAN når mobilen kun varer i 3 timer!?

Jeg gledet meg faktisk til N93 men etter at jeg så den astronomiske prisen på over 6000,- kr så forsvant lysten ganske fort. Vi får se hva som skjer med N95….

 

Jeg tror ikke vi skal ta sorgene på forskudd. Skjermoppløsningen, batteriet osv. er det man finne på prototypen lansert i dag. Man skal ikke se bort ifra at Nokia kan endre på dette til den endelige modellen.

6944164[/snapback]

 

Så vidt meg bekjent så har ikke Nokia endret spesifikasjonene til en mobil etter lansering…

Endret av m3
Lenke til kommentar
Venter fremdeles på en mobil som kan utfordre qtek 9000.

6944732[/snapback]

Utkonkurrert av P990i for lengst :p

 

N95 virker som en veldig bra mobiltelefon, men jeg holder meg til touchskjermen! Windows Mobile (PPC), Symbian UIQ og S90 har det som trengs. Får Series 60 derimot støtte for touchscreen går jeg over til Nokia ;)

Lenke til kommentar

Wow for en mobil..og for en stor skjerm :dribble:

Gps på mobil blir kult må jeg si..det vil nok føre til mange salg tror jeg. Det jeg likte best var jo den musikk menyen på toppen av mobilen..ganske kult..men ser ikke ut da:P

 

Noe jeg lurer på er kameraet på denne mobilen. Selvom det er 5 megapixel betyr ikke at det er bedre kamera enn k800 og n73..den har jo alt som sagt..derfor bryr ikke nokia seg så mye om kamera på denne mobilen tror jeg..akkurat som med n80..det er ikke en kamera mobil som n73 og k800. Har den autofokus, bildestabilisator osv som k800 f.eks? Kamera er noe av det viktigste på mobilen nå om dagene;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...