Gå til innhold

Prosjekt: Sjoko PC


Anbefalte innlegg

mini-Sjoko.jpg

 

vendur.gif

Ein stor takk til Vendur som sponser meg med

1 stk. SilenX iXtrema PRO vifta og gratis porto.

 

Fekk ideen etter eg var fedig med ein kartong med sjoko mjelk og fant ut at det hadde blitt eit genialt kabinett. Eg tok eit par bilder av kartongen og sette meg ned med pcen tegna den i sketchup og ente opp med denne etter eit par veker med prøving og feiling.(Er litt usikker på den vifte grillen forran)

mini-pc.jpg

Og her er det bilde av korleis kabinette ser ut i dag. Måla på kabinette er 67cm x 21cm x 44cm (HxBxD)

mini-kabbias.JPG

På toppen av pcen i korken som skal vere der skal det vere:

- 2xUSB utganger

- 1x Lyd utgang

- 1x Mikrofon utgang

--------------------------------------------------------------

Det eg holder på med no:

- Tegner opp det som skal kuttes vekk på side døra.

- Måler opp og merker kor bryter og lys skal vera.

- Merka opp vifte viftegrillen forran.

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noko eg har gjort no... får ikkje meir tid denne veka. Håper eg får litt meir tid til helga..

 

Her er ei grov skisse over side døra... Er ikkje heit ferdig, noko justeringer her og der så blir det perfekt.

 

Sikkert ikkje den beste plassen og jobbe med det funker:

mini-teg.JPG

Her har sett på igjen døra for å sjå korleis det blei:

mini-ten.JPG

 

mini-ing.JPG

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Her er det nokon bilder av korleis der ser ut inni kabinette. Eg har ikkje fått gjort noko på kabinette på grunn av at eg ikkje har hatt bil slik at eg kunne få frakta kabinette og diverse verktøy til hybelen... Så denne veka blir det sikkert gjort ein del å det.

 

Men her er bildene.

Kabinette bak:

mini-kabbi_bak.JPG

 

Inni kabinette:

mini-kabbi_inni1.JPG

 

mini-kabbi_inni2.JPG

 

mini-kabbi_inni3.JPG

 

mini-kabbi_oppe.JPG

 

På grunn av at eg ikkje har internet på hybelen så får eg ikkje komme med ny update før på fredags kvelden.

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update: 14/10 2006

 

Her er ein liten oppdatering, eg har ikkje gjort mykje men det er noko.

Beklager at det ikkje er bilder under arbeidet men eg gløymte kamera.... Det eg har gjort er å laga hål til ei 140mm vifte som skal stå i fronten og ta inn klad luft, hålet er laga med ein 140mm hålsag som fatteren skaffa (ein STOOOOR takk til han) holder på og leiter etter eit røyr som eg skal ha mellom dekselet og kabinette for at lufta skal gå rett inn og ikkje fera inn under dekselet...

 

Her er bildene:

Kabinette uten deksel:

mini-140mm_u_deksel.JPG

Kabinette med deksel:

mini-140mm_m_deksel.JPG

 

 

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update: 15/10 2006

 

Er ferdig med den ringen som skal sende lufta rett inni kabinette. Det matrialet som eg brukte heiter noko med Dinosell eller Dinivisel, det er papen som har skaffa da og han er ikkje heilt stø på uttalesen av sånne rare namn, så etter det som han sa er er det noko med Dinosell eller Dinivisel...

 

Her er plata som eg brukte.

mini-f_kappet.JPG

 

Her er hålet. Eg brukte ei 140mm hålsag.

mini-h%e5l.JPG

 

Her er eg ferdig med å sage vekk det som ikkje skulle vere der og pussa den slik at den vart litt rundare og finare. Rett og slett eit fantastisk matriale å jobbe med.

mini-f_pusset.JPG

 

Men når eg skulle sjå om den passet så var den 1cm for høg. (Takk gud for at den ikkje var forliten) Så eg måtte til å kappe den på nytt.

mini-kapper.JPG

 

Som ikkje var serleg vanskeleg.

mini-f_delt.JPG

 

Og her er nokon bilder av korleis den vart til slutt.

mini-ferdig.JPG

 

mini-ring.JPG

 

mini-side_bilde.JPG

 

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update: 21/10 2006

 

Da var det ein ny update her. Har lakka ringen som skal vere i fronten og holder på med dekselet som skal sjule dvd-romen og dvd-brenneren. Planen var og å starte på korken men gløymte teikningane på hybelen...

 

 

LAKKINGA

 

Her er ringen som er behandla med poliester og ferdig pussa klar til å bli lakka.

mini-klar.JPG

 

Og her er der eg lakker den...

mini-male_skap.JPG

 

Lakken som eg bruker er "Super Color" som kosta meg 35 kr..

mini-super_color.JPG

 

Holder på og lakker. Fant faktisk ut etter kvar at det var lurt å bruke hansker, så slapp eg å få maling på hendene. Brukte og to knappenåler i siden på den slik at det ikkje ko nokon fingermerker på den...

mini-starta.JPG

 

Her er den ferdig lakka. Eg hengte den opp slik at den ikkj henger fast i pappen når den har tørka...

mini-ferdig_henger.JPG

 

Her er der eg lakka den, funka ganske bra...

mini-maler_skap_home_made.JPG

 

DEKSEL

 

Her er platene som eg bruker. Matrialet som eg bruker heiter Divinicell og er ein type har skumgummi som går ann å pusse og skjere til...

mini-deler.JPG

 

skar Divicellen til slik at den passet nedi sporet...

mini-dinivicell_kabbis.JPG

 

Og så var det til å pusse. Det tok ikkje så serleg lang tid. Eg brukte eit 100 sandpapir , fant ut at det var det beste. Prøve og med eit som var grovere men med det så vart det mykje styggere for den "reiv" vekk størrebeter og det vart på ein måte små hål...

mini-pussing_start.JPG

 

Ferdig på eine kanten. Litt vanskelg å sjå på bilde.

mini-pussing_kant.JPG

 

mini-pussing_n_ferdig.JPG

 

Her er eg ferdig med å pusse og fekk te den litt bua overfalten til front dekselet.

mini-pussing_ferdig.JPG

 

Her ser du kor tynn den er.

mini-sa_tynn.JPG

 

Og her er den Nesten ferdig, det som eg igjen er å skjere ut til dvd-rom/brenneren.

mini-sjul_ferdig.JPG

 

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 27/10 2006

 

Kommer med ein liten update her. Fekk noko pakker i dag fra Vendur (som sponsa meg med ei SilenX iXtrema PRO Vifte) og fra Microplex....

 

mini-Vifte_4x80mm.JPG

Her er pakken som eg fekk fra Vendur. 4 stk SilenX iXtrema vifter...

 

mini-Vifte_140mm.JPG

Og her er pakken som eg fekk fra Microplex, 140mm vifte...

 

Har og kappa til platene til korken så det er bare til å starte å skjere og pusse.

 

 

Stor takk til katten min som var med på bilda...

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 28/10 2006

 

Korken

 

Fant ut at eg skulle starte på korken og tenkte at dette kommer til å bli lett. Men det vart det ikkje. Det starta fint med å måle og merka da men så kom det som ikkje var så lett... Uthulinga av korken...

 

mini-arbbenk.JPG

Her er arbeidsbenken inne....

 

mini-merk1.JPG

Noko eg merka ganskefort var at eg hadde målt feil, så da var det litt rabbling der og ein ny strek der...

 

mini-merk2.JPG

Her det det ferdig teikna så da var det bare å kappe den.

 

mini-f_kappet2.JPG

Her er den ferdig kappet. Eg kapper desse platene med baufil.

 

mini-start.JPG

Eg starta og kom ikkje lenger. Har eit par idea om korleis eg skal gjer da no så da går det sikkert betre.

 

Montering av 140mm vifte

 

Fant ut og at det var like greit å lage håla til vifta mens eg fyst var i gang.

 

mini-140mm_hal.jpg

Her er håla ferdige, brukte drillen med sandpapir til å pusse vekk metal flisene.

 

mini-vifte.jpg

Her er vifta på plass...

 

mini-over_.jpg

Her er eit bilde som viser korleis det såg ut. Har enda ikkje funnet noko som eg kan bruke som viftegrill og som eg liker...

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 29/10 2006

 

Her er det ein liten update før eg reiser, har jobba litt med korken (underdelen)... Verktøyet som eg brukte var ein Best Tool Minidrill som er ein type dremmel som er bateridreven som suger max.

 

mini-f_ut_haal.jpg

Her er eg ferdig med å hula ut nede i korken...

 

mini-b_ferdig.jpg

Her er eg derdig bak, da blei ikkje heilt bra så eg er sikkert nøtt til sparkle litt der eller noko liknande..

 

mini-f_ferdig.jpg

Her er eg ferdig framme, minidrillen gjekk tom for bateri når eg var nesten ferdig med framdelen, så eg måtte til med sandpapir og pusse for hand.

 

mini-heile_f.jpg

 

mini-heile_b.jpg

Og her er det nokon bilder av det nesten ferdige resultatet

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 4/11 2006

 

Har ikkje gjort så mykje, faktisk nesten ingenting. Holder fortsatt på med korken og prøver og finne den beste måten og lage ein måte og opne og lukken den på. Trur eg har ein grei måte med er ikkje sikker på om den kommer til å sjå noko serleg bra ut...

 

mini-ide.jpg

Eg fant igjenn den kartongen som eg fekk iden fra.

 

mini-f_ferdig2.jpg

Meiner at eg skal vere ferdig med underdelen av korken. Trur eg....

 

mini-u_del.jpg

Her den plata som skal vere ramma til korken.

 

mini-o_del.jpg

Her er den delen som skal vere lokket på korken, den har eg ikkje starta på enda pga at eg litt usikker på nokon mål.

 

mini-n_f_u_del.jpg

Under delen av korken, fekk og til dei tampane som stikker ut bak på korken.

 

mini-u_med_m.jpg

 

mini-u_med_m2.jpg

Her er dei to ferdige delane til korken.

 

 

mini-b_derven_musf.jpg

Dette er litt off topic. Dette er noko som eg fant i rote mitt: Ein batteridreven museskremmer som vika i ca 3 timer før eg måtte bytte batteri igjen...

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Update 21/11 2006

 

Her er det ein ny update. Har ikkje fått komme med nokon update pga at eg har jobba heile helga fra 0800 til ca 2100..

 

Eg har ikkje fått tatt nokon bilder fra det som eg har gjort i dag. Men det som eg har gjort er å tegne opp på sidedøra kva som skal kappes og sparkla undredelen av korken. Det blei ikkje heilt bra så eg er nokk sikkert nøtt til å sparkle meir i morgon.

 

Bilder fra sist eg gjore noko:

 

mini-PB111320.jpg

Har skaffa pleksiglas til sidedøra, vist eg ikkje huske feil så er det på noko med 40x42 cm.

 

mini-PB111322.jpg

Starta og på lokket på korken som er nesten ferdig.

 

mini-PB111323.jpg

 

mini-PB111324.jpg

 

mini-PB111325.jpg

Synest og at holderen til viftene og var ganske stygge da eg sette vifta inni den. Pluss den sjuler heile den flotte vifta mi.

 

mini-PB121327.jpg

Så eg kappa vekk "gittere".

 

mini-PB121329.jpg

Og så vart det mykje finere.

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 22/11 2006

 

Starta med å kappe på døra men gjekk tom for strøm så eg måtte slutte av.

 

mini-PB221331.jpg

Den raude streken er det som eg har kutta til no. Skal kutte meir etter eg er ferdig med eksamen i morgon.

 

mini-PB221332.jpg

Her er korken som er nesten ferdig sparkla, blei ikkje serleg fint så det er mykje pussing der.

 

mini-PB221336-1.jpg

Sparkla fronten og, den kommer til å bli fantastisk fine. Kommer sikkert til å pusse den på fredagen.

 

Så er det bare til å bestille lakken og bryterane. Som kommer til å bli stein dyrt :cry:

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Mini-Update 23/11 2006

 

Her er det ein liten mini update, var på Europris og Byggeren og kjøpte ting til kabinette.

 

mini-PB231337.jpg

Jaaaa eg fant netting/gitter... Det er perfekt (Europris)

 

mini-PB231341.jpg

 

mini-PB231340.jpg

Eg kjøpte fire av kvar, klarte ikkje heilt å bestemme meg. Ho i butikken blei faktisk sure da eg ikkje ville ha hjelp....(Byggern)

 

mini-PB231339.jpg

Og katten som leiter etter mat i ein tom påse...

 

Nye bilder av gittere:

 

mini-24112006033.jpg

mini-24112006032.jpg

mini-24112006028.jpg

Maskene på gittere er ca 1mm store

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Update 26/11 2006

 

Her kommer det ein update til, får sikkert ikkje gjort serleg mykje neste helg pga julehandel....

 

Eg er nesten ferdig med å lage hål til vinduet, skal sei det tar tid med oppladbar minidrill (dremmel)... Bildene er tatt med Nokia N73.

 

mini-25112006048.jpg

Bruker diamant kappe skiver til å skjere ut til vinduet.

 

mini-25112006053.jpg

Har sparkla korken og, holder på med å pusse på den no.

 

mini-26112006064.jpg

Eg hadde hatt litt for mykje sparkel på så det stivna ikkje.

 

mini-26112006066.jpg

Alt var mjukt nedi hålet og det hadde begynt å mjukna opp plasten.

 

mini-26112006067.jpg

Eg tok ut alt sparkle og sette nedi ein bete med divinicell.

 

mini-26112006064.jpg

Det blei ganske bra etter at eg hadde sparkla og pussa da...

 

mini-26112006063.jpg

Nedre delen av fronten vart ikkje så galen heller....

 

mini-26112006062.jpg

Og eg brukte seff ein pussemaskin..

 

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Update 25/12 2006

 

Kommer med ein ganske liten update her. Har nesten ikkje gjort noko på kabintte pga diverse ting... Eg skriv ein mail til Tine i starten av no i startena av desember uten og få noko svar i fra dei. Har og fåtte ein ekte dremmel til jul så no kommer det sikkert til å bli litt fart på sakene... For å sei det slik det gjekk ganske seint med den den som eg hadde, batteiet varte i ca 5 min og det 30min og lade den. Ein ekte gledesdreper...

 

Det som eg har gjort er å sette på hjula på kabinette. Noko som eg gjore for 3 veker sidan... Er litt sein med updaten :blush:

 

03122006098WinCE.jpg

Tok og bårte vekk dei gamle festa til beina til kabinette. Feste som var det besto av ein mutte som av punkta fast. (Finner ikkje igjenn dei bildene :blush: )

 

03122006101WinCE.jpg

Her er hjula på... Da blei ikkje så gale men må justere litt for å få det perfekt..

 

Det kommer ny update 3 eller4 jule dag... Og God Jul :thumbup:

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 27/12 2006

 

Kommer med ein ny update her no... Blei faktisk nesten ferdig med å kappe døra. Men seff så måtte noko knekke, skruen som holder kapppeskiva knakk da dremmelen hang seg fast så da får eg ikkje gjort noko meir i dag :cry:....

 

 

Noko av det som eg gjore i går kveld:

26122006194WinCE.jpg

Fant ut at deg ikkje hadde gjort ferdig korken, blei ganske bra...

 

26122006195WinCE.jpg

Inni bomma eg ganske mykje da eg skulle tilpasse den underdelen...

 

26122006196WinCE.jpg

Fant ut at dei fine viftene mine ikkje kunne sjulast bak noko teit gitter...

 

26122006198WinCE.jpg

 

26122006199WinCE.jpg

 

26122006200WinCE.jpg

Også var det opne og lokke mekanismen... Trur eg kommen til å gjera da på ein anna måte..

 

26122006201WinCE.jpg

Dette skal vere hengslene...

 

26122006203WinCE.jpg

Her korleis da kommer til å sjå ut...

 

26122006204WinCE.jpg

Eg limte dei fast med sikaflex, funka ganske fint...

 

Da som er gjort i dag:

27122006206WinCE.jpg

Her er da som blei knekt....

 

27122006207WinCE.jpg

No er det ikkje mykje i gjenn... I morgon er det å gå berserk med vinkesliparen :D

 

27122006211WinCE.jpg

Her er dei einaste "verne"brillene som eg fant... Får nokon i morgon når eg skal kjøpe førstedel rakettane...

 

27122006209WinCE.jpg

Prøver på fikse litt på den stor skaden på overdelen på korken...

 

27122006210WinCE.jpg

Eg tok og sparkla henkslene men eg var igang...

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 7/1 2007

 

No Har eg tid til å skrive...

 

Det som er blitt gjort er at eg har fått hål i døra. Det blei ikkje så verst, bare litt justeringer igjenn her og der... Ellers så her eg jobba litt med korken og vifte opphenget i kabinette.

 

P1071361WinCE.jpg

Er ferdig med døra.... bare litt pussing for å fine kanter.

 

P1071362WinCE.jpg

Må få slipt litt her for å få ein fin bue på inni øyra..

 

P1071363WinCE.jpg

Eit lite bilde av korlis det ser ut no...

 

P1071366WinCE.jpg

Prøvde å pusse litt. (Du ser det ikkje) Sto sikkert ikkje lenger enn 3 min før eg ikkje gadda meir.

 

P1071357WinCE.jpg

Kjøpte stål plast for å fikse nokon skader på korken....

 

P1071358WinCE.jpg

Her er skaden fiksa... Problemet var at opningen mellom under delen og overdelen var for stor, noko med 5mm...

 

P1071369WinCE.jpg

Har funnet ut at det blei fantastisk bra med den nettingen til gitter på vifte holderane.

 

P1071373WinCE.jpg

Litt dårleg bilde, men med den nettingen på så sjuler den ikkje dei fine viftene mine..

 

Kommentarer her!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Update 4/2 2007

 

Kommer med ein ny update no. Holder på og pusser meg i hel, men har planer om at det skal vere ferdig pussa og grunna neste helg.

 

Har jobba litt med korken i dag, no er det bare å gjere den klar til å lakkast.

 

03022007016WinCE.jpg

Fant ut den første måten med hengslene ikkje var noko god måte å gjere det på. Så da fan eg heller ei hengsla.

 

03022007021WinCE.jpg

Her har eg laga sporet til hengsla. Har tenkt å festa med ein form for lim.

 

03022007023WinCE.jpg

 

03022007025WinCE.jpg

Har og skaffa meg ei maska til lakkinga :cool:

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Update 10/2 2007

 

Har ein del problemer med bilden som eg lasta opp på Home.no... Fikser det :hrm:

 

Men har gjort litt i dag og. Ikkje til å skryte av.

Har fått tak i gunning til kabinette, kosta meg 150 spenn og eg klarte og gløyme å kjøpe pensler. Og etter tabellen som er bakpå så skal det at ei veke før det første laget er tørt. Vist denne kulden fortsetter.

 

10022007045WinCE.jpg

 

10022007038WinCE.jpg

Tok og lakka litt på korken når eg var lei av pussinga(Pusser med dårleg pusse pappir som eg må bytte etter eit kvarters bruk.)

 

10022007039WinCE.jpg

 

 

Kommentarer her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...