Gå til innhold

Voyager med 8 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er på lusne 256 MB. :blush:

6918126[/snapback]

Det er da ikke galt det. Jeg har da en enda verre Medion 128MB, men den er da god til skolearbeid ford ;) i.

6918200[/snapback]

 

Satt også med en 128 MB inntil for noen måneder siden, når jeg oppdaget at det har skjedd en del på den fronten de siste årene, ang størrelse og pris :)

 

Har nå 2GB versjonen av Voyager, og det er utrolig praktisk når noen av mine mindre tekniske venner (for å si det på en fin måte ;) ) skal overføre f.eks filmer.

 

Sp+

Lenke til kommentar

Min 2gb Sony minnepinne fra Kina funket bare en uke. Holdt på å overføre filer, plutaselig sa det stopp, og det har ikke vært håp for den siden. Har bare 128mb. nå.

 

Simen1: Jeg har en iPod shuffle (gammel versjon) som sikkert har omtrent samme system på overføring som Nanoen. Fos å administrere den og legge inn sanger må jeg bruke ITunes som ligger her på maskinen. All musikk deen skal spille av må overføres gjenom ITunes, og jeg tror ikke du kan legge inn annet enn musikkfiler der. Men hvis jeg går inn i Innstillingene, kan jeg dele plassen opp i to, en del er til musikk, utilgjengelig utenom ITunes, mens den andre funker som enn minnepinne (sikkert en form for to partisjoner) Så du kan ganske enkelt bruke en Nano som en minnepinne, og da kreves ingen drivere eller Itunes program.

Lenke til kommentar
Så flaks at den gamle minnepinnen min har gått i stykker! Voyager 8 er bestilt  :cool:

6916204[/snapback]

Ehhh ... Hva med garanti??

6916525[/snapback]

Tviler på om garantien dekker et år med kverning i lomma med nøkler. Det er casingen på gammel pinne som er gåen. Dessuten er 8 gig bedre enn 1

Lenke til kommentar
Simen1: Jeg har en iPod shuffle (gammel versjon) som sikkert har omtrent samme system på overføring som Nanoen. Fos å administrere den og legge inn sanger må jeg bruke ITunes som ligger her på maskinen. All musikk deen skal spille av må overføres gjenom ITunes, og jeg tror ikke du kan legge inn annet enn musikkfiler der. Men hvis jeg går inn i Innstillingene, kan jeg dele plassen opp i to, en del er til musikk, utilgjengelig utenom ITunes, mens den andre funker som enn minnepinne (sikkert en form for to partisjoner) Så du kan ganske enkelt bruke en Nano som en minnepinne, og da kreves ingen drivere eller Itunes program.

6927420[/snapback]

Ok, så går det an å forkrøple ipod nano sin funksjon som mp3-spiller/wma-spiller for å bruke den som minnepinne.

 

Så flaks at den gamle minnepinnen min har gått i stykker! Voyager 8 er bestilt  :cool:

6916204[/snapback]

Ehhh ... Hva med garanti??

6916525[/snapback]

Tviler på om garantien dekker et år med kverning i lomma med nøkler. Det er casingen på gammel pinne som er gåen. Dessuten er 8 gig bedre enn 1

6934931[/snapback]

Drit i garantien, det innebærer ofte alt for dårlige betingelser likevel. Reklamasjon kan derimot muligens gjelde dersom "kverning i lomma" kan sees på som normal bruk. Noe jeg ikke tror. Tips: Ta vare på minnepinnen på en normal måte og du vil kunne benytte deg av reklamasjon om den mot formodning skulle bli ødelagt til tross for normal bruk.

Lenke til kommentar
Simen1: Jeg har en iPod shuffle (gammel versjon) som sikkert har omtrent samme system på overføring som Nanoen. Fos å administrere den og legge inn sanger må jeg bruke ITunes som ligger her på maskinen. All musikk deen skal spille av må overføres gjenom ITunes, og jeg tror ikke du kan legge inn annet enn musikkfiler der. Men hvis jeg går inn i Innstillingene, kan jeg dele plassen opp i to, en del er til musikk, utilgjengelig utenom ITunes, mens den andre funker som enn minnepinne (sikkert en form for to partisjoner) Så du kan ganske enkelt bruke en Nano som en minnepinne, og da kreves ingen drivere eller Itunes program.

6927420[/snapback]

Ok, så går det an å forkrøple ipod nano sin funksjon som mp3-spiller/wma-spiller for å bruke den som minnepinne.

 

Så flaks at den gamle minnepinnen min har gått i stykker! Voyager 8 er bestilt  :cool:

6916204[/snapback]

Ehhh ... Hva med garanti??

6916525[/snapback]

Tviler på om garantien dekker et år med kverning i lomma med nøkler. Det er casingen på gammel pinne som er gåen. Dessuten er 8 gig bedre enn 1

6934931[/snapback]

Drit i garantien, det innebærer ofte alt for dårlige betingelser likevel. Reklamasjon kan derimot muligens gjelde dersom "kverning i lomma" kan sees på som normal bruk. Noe jeg ikke tror. Tips: Ta vare på minnepinnen på en normal måte og du vil kunne benytte deg av reklamasjon om den mot formodning skulle bli ødelagt til tross for normal bruk.

6935386[/snapback]

 

 

huh mener du at å ha den i lomma med nøkkler ikke går som vanlig bruk?..

 

*tar minnepinnen ut av lomma*

 

Hvor skal jeg ellers ha den?

 

Har hatt min med meg i snart 1 år.. nøkkler, småpenger skruer osv.. mista hetta for litt siden men er knapt nok en ripe i gummien rundt..

 

Jeg kan bare gjenta min begeistring for disse pinnene :D å kommer helt sikkert til å kjøpe samme type nestegang. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...