Gå til innhold

Test: PDA-er til under 2000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jeg sikkert virker teit nå, men:

 

prisguiden -> mobiltelefoni -> PDA/Håndholdt...

 

 

Betyr dette at man kan ringe med disse latterlig billige sakene? Eller er dette forbeholdt dyre modeller?

 

PS, du over:

[b]Rigg: DimensionTM 3100C, P-4 2.8 ghz, 512 giga mega whatever, GMA900 HD, ekte windows advanced home xp pro m/genuine pro.[b]

 

endre til:

[b]Rigg: DimensionTM 3100C, P-4 2.8 ghz, 512 giga mega whatever, GMA900 HD, ekte windows advanced home xp pro m/genuine pro.[/b]

Endret av Okay
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Beklager å måtte dra frem en gammel tråd.

Men hva er forskjelen på HP iPAQ rx1950 Navigator og HP iPAQ rx1950 Pocket PC? Prisen er ihvertfall ganske forskjellige. Skal kjøpe en rx1950 til Pappa til jul men jeg skulle likkt å vite forkjelen på disse to, så jeg ikke risikerer å sitte med sjegget i postkassa.

7489231[/snapback]

Navigator er med bilholder med gps.

Har selv nettopp bestilt den.. Ble sendt fra amentio i morrest.

1300kr for pda + bilnavigasjon.. i tillegg er det audio utgang på den så man kan koble den til cd spiller med aux inngang, da har man plutselig mp3 spiller til bilen også. det gjennstår å se hvor bra navigasjonen er da.. jeg har tomtom 6 og kart som jeg skal bruke.

Lenke til kommentar
Navigator er med bilholder med gps.

Har selv nettopp bestilt den.. Ble sendt fra amentio i morrest.

1300kr for pda + bilnavigasjon.. i tillegg er det audio utgang på den så man kan koble den til cd spiller med aux inngang, da har man plutselig mp3 spiller til bilen også. det gjennstår å se hvor bra navigasjonen er da.. jeg har tomtom 6 og kart som jeg skal bruke.

7491233[/snapback]

 

Ok, men hva er forskjelen på de to siden det er såpass prisforskjel på dem? Det som er viktig er kalender, WiFi, office funksjoner og muligens også mail.

 

HP iPAQ rx1950 Navigator

HP iPAQ Pocket PC rx1950 Navigator med TomTom GPS, Bilholder, Skandinaviakart

 

Sistnevnte er da en del dyrere. Det eneste jeg klarer se er at det er større grensesnitt og at det er større programvare utvalg. Er de noen andre forkjeler?

Lenke til kommentar

Nå etter et par timer med testing må jeg si jeg er strålende fornøyd.

 

-Wifi funksjonen funker strålende, hadde ikke trodd det var så mange trådløse nettverk rund om kring.

 

-Kalenderen er helt grei.

 

-den har word, exel, powerpoint og Outlook.

 

-Det følger med pocket msn, som gjør at man kan sitte på msn eller sjekke hotmail,hvis man har det.

 

-Navigasjonen funker kjempe bra, jeg bruker heller tomtom6 siden jeg har det.(måtte sette gps fra 4800 til 19200)

 

-Via michelin navigatorsom følger med sier ifra litt i siste liten.

 

- Det er litt kjip at man bare får koblet til gps når man sitter i bilen, men det er der jeg trenger den.

 

Altså 1300 for gps og pda, helt genialt til prisen!!

 

Er det noen som lurer på no anngående rx1950 navigator skal jeg prøve å svare

 

Mvh.

Shrek_2

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...