Gå til innhold

Wii ikke sonefri likevel? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Illusjon 1: Wii blir billigere enn andre konsoller = Sprukket

Illusjon 2: Wii blir sonefri = Sprukket

 

Hva er neste illusjon her da? At vi får vite at den fantastiske kontrolleren egentlig ikke finnes og den egentlig kontrolleren er en helt vanlig modifisert gamecube kontroll?

 

Må si jeg begynner å bli litt skuffet over Nintendo her, ser ut som de lover mer enn de kan holde.

Lenke til kommentar
Illusjon 1: Wii blir billigere enn andre konsoller = Sprukket

Illusjon 2: Wii blir sonefri = Sprukket

 

Hva er neste illusjon her da? At vi får vite at den fantastiske kontrolleren egentlig ikke finnes og den egentlig kontrolleren er en helt vanlig modifisert gamecube kontroll?

 

Må si jeg begynner å bli litt skuffet over Nintendo her, ser ut som de lover mer enn de kan holde.

6893751[/snapback]

Der sier du noe... Tror jeg går for 360 hvis de forsetter på denne måte.

Først så svikter Sony meg,nå Nintendo. Japanerene feiler...

Lenke til kommentar

Alle hjemmekonsoller siden NES (SNES, SEGA, Megadrive osv) har hatt forskjellige soner. Så det er ingen overraskelse at Wii også får det.

 

At den er billigere enn andre konsoller, ja, det er den vel? Husker folk som kjøpte 360 den første dagen, men ikke fikk tak i noen spill. Ja, da hadde han en maskin hjemme som fristet han, men han kunne ikke prøve den.

 

Så her får alle Wii eierne et spill med på kjøpet, internt minne til savegames, osv ... og til en pris på rundt 2000-2500 kr. Både Xbox 360 (premium) og PS3 koster mer. Om jeg ikke er helt på jorde kan jeg huske at PS2 også kostet mer da den ble utgitt.

 

Prisen vil synke etterhvert når produksjon og marked jevner seg ut,

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føler jeg meg ikke truffet her...

 

Bryr meg ingenting, ettersom at jeg kun kjøper spill i Norge.

6894433[/snapback]

Ja, vel det bryr oss... Not

 

Uansett så skulle jeg gjerne brukt Play-Asia for å spare penger, men den drømmen er borte nå...

6895168[/snapback]

 

Vel, det finnes regionsfrie spill der også... så, man kan jo bare bestille en av de.

Lenke til kommentar
Illusjon 1: Wii blir billigere enn andre konsoller = Sprukket

Hvilke andre konsoller? Wii blir billigere enn både PS3 og 360.

 

Var det billigere enn PS2 og GC du tenkte på? :lol:

 

Må si jeg begynner å bli litt skuffet over Nintendo her, ser ut som de lover mer enn de kan holde.

6893751[/snapback]

Jeg er skuffet over at den koster $250 og ikke $200, at den ikke blir sonefri, og at den ikke vil støtte DVD i det hele tatt, men nå lovet aldri Nintendo noe på pris uansett.

 

Så skjerpings her!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er en viss fare for at pal spilla til wii ikke får støtte for proggressivt signal via component kabelen, 480p og 576p.

 

alltså samme opplegg som på Gamecube pal utgaven.

 

håper dette ikke er tilfelle, for da blir det import av hardware + software fra utlandet.

Nintendo europa har seg sjøl å takke, (og vil miste meg som kunde)som har satt foten ned og forlangt region lock for beskyttelse mot import av spill fra billigere soner.

 

her diskuterast det litt mer om saken http://www.eurogamer.net/article_discussio...comment_start=0

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...