Gå til innhold

Adobe med nye programversjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette ennå lengre oppstartstid for Acrobat Reader? :(

Ja, jeg er og spent på hvordan den nye versonen er.

Er den enda mer "bloated" en v6? Og hvordan er sikkerheten? Er denne versonen en videreutvikling av 7-er, eller er det mye ny kode, som betyr nye feil og sikkerhets hull?

Mange spørsmål, men er litt skeptisk til programmer fra store firma som kommer i nye versoner to ganger i året.

Lenke til kommentar

hvorfor skal adobe reader ha rss-leser? Er vel ikke mange som har adobe reader oppe og kjøre hele tida? Litt av poenget med en rss-leser er vel at den skal gi beskjed med en gang det du abbonerer på har kommet ut. Eller, iallefall at man sjekker den innimellom. Tviler på at folk starter opp adobe reader for å sjekke rss, når man allerede kan bruke dedikerte program for dette, eller enda bedre kan bruke mail- og/eller nettleserprogrammet.

Lenke til kommentar
Jeg kan selv anbefale Foxit Reader som er et nesten fullgodt alternativ ..  <snip>  ..  med tanke på at oppstartstiden bare er noen få promille av oppstartstiden til Adobe Reader, er den en befrielse å bruke i praksis.

6892671[/snapback]

Acrobat Reader kan vel fint benyttes som en test på hvor raskt system (harddisk, CPU og minne) du har. :p

Lenke til kommentar
Jeg støtter anbefalningen ovenfor av Foxit Reader, som bare blir bedre og bedre. Det er så utrolig mye raskere enn Adobe sin versjon, og tar mindre plass.

 

LEste at Vista, tross av at Microsoft lovet EU det, ikke har støtte for Adobe sitt pdf format(!). Istedet har de støtte for sitt eget format (husker ikke benevnelsen, men det sluttet på x). Ganske vanvittig emm, pdf er jo så utbredt. Blir spennende å se reaksjonen på det.

6899306[/snapback]

 

Var vel strengt tatt snakk om den nye Office pakken... Saavidt jeg husker truet Adobe med rettsak dersom Microsoft la til PDF stoette. De vil nok ha noe penger fra Microsoft for at Office skal faa lov til no saant... Saa leste jeg for noen dager siden at EU naa truer med rettsak mot Microsoft dersom de IKKE inkluderer stoette for PFD... Virker som de gaar i motbakke uansett hva de velger :dontgetit:

 

Takk til de som anbefalte Foxit Reader. Denne skal installeres og brukes. Er lei av aa vente en halvtime paa at Adobe skal starte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...