Gå til innhold

HW-Lan 06: Kvalifisering til NM i overklokking


stoolman

Anbefalte innlegg

5 plasser er forbeholdt de som ikke er automatisk kvalifisert.

 

Post dine resultater her med informasjon om hovedkort, skjermkort, prosessor, spenninger, og overklokkingsresultat.

Screenshot og validering må være med. (link til Futuremark validering er også greit.)

 

De siste 5 deltagerne vil bli plukket ut førstkommende fredag, så det er bare å sette å klokke og tweake..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får slenge ut resultatene mine jeg også:

 

Riggen min er som i signaturen.

 

Prosessor Opteron 165:

Min klokk som jeg kjører 24/7 er 3004,75 (cpu-z validert) MHz.

 

Den er testa 10 timer i prime på small FFTs: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

user posted image

Jeg har lagt ut bios instillinger på hjemmesiden min.

 

Skjermkort nVidia 7900GT:

Klokket 450/660@714/880 med 1,55vmod.

3DMark 06: 6820 3DMark

3DMark 05: 12010 3DMark

3DMark 03: 23504 3DMark

3DMark 01 + Superpi ScreenShot: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

user posted image

 

Minne Corsair XMS 3500LLPro:

Klokket DDR433@DDR500 2,5-3-2-6

 

 

Så mye mer er det ikke å si, står litt mer omm vannkjøling og casemod på hjemmesida mi.

Endret av ekjr
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg kunne finne fram noen gamle resultater, så kommer jeg sterkere tilbake i morgen forhåpentligvis.

 

Jeg fikk ikke prøvd så mye med det gamle skjermkortet, X1800XT 512mb, men det her var vel det jeg fikk til før det ble solgt(burde beholdt det, tror det hadde bra potensiale):

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=74462

 

 

Det her er med skjermkortet jeg har nå, 7800gtx 512mb. Ikke noen imponerende overklokk med det så langt, men nå blir jeg nødt til å volt modde det i morgen :whistle:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=79216

 

 

Tror jeg skal klare 3dmark 06 greit med 2.85ghz, og kanskje 2.9ghz hvis jeg får det kaldt her inne... Men kommer forhåpentligvis tilbake med nye resultater i morgen(med 7800gtx 512mb).

 

Jeg har dessverre ikke noen ORB til X1800XT, men skal fikse det med skjermkortet jeg har nå. Håper det går greit :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...