Gå til innhold

Nytt America's Army ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at dere har fått opp et mirror nå, men jeg får bare opp denne beskjeden:

 

Forbidden

You don't have permission to access /americas_army_270.exe on this server.

 

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

EDIT: Ser at dere har fjernet mirror igjen.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Nå er den endelig tilgjengelig på Gamer.no. Vi fikk noen uventede problemer under nedlastingen til filserveren fordi filen var større enn 2 GB. Deretter viste det seg at Apache-versjonen vi bruker på serveren ikke hadde støtte for å sende ut filer over 2 GB.

 

Vi har nå satt opp en midlertidig FTP for å løse problemet midlertidig. I tillegg har vi fyrt opp en mirror i tilfelle ting skulle gå tregt fordi filen er så stor. Denne er selvfølgelig også på 1 Gigabit linje :)

 

Beklager at det tok så lang tid.

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg at nedlastinga går sinnsyyyykt tregt? Jeg får aldri mer enn 150kb/sec med min 4mbit-linje. Til vanlig får jeg nesten makset linja (altså rundt 500kb/sec) hos Gamer, men nå - når det er ei stor fil jeg bare MÅ ha - nei daaaaa skal det ikke gå raskt nei. :(

 

EDIT: Nå steg det faktisk, men det går ikke høyere enn 300kb/sec-og-noe.

 

EDIT2: Men steike, det er jo gigantiske endringer! Dessuten endelig COOP og KJØRETØY! :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Har noen noen tips mot hvordan jeg kan joine ett game uten å bli kastet ut te skrivebordet rett etter punk buster skal ha sin oppdatering?

 

det er siiiinnsykt irriterende... trodde det ble fikset i denne nye oppdateringen fordi første gang fikk jeg joinet en game men siden har jeg ikke kommet meg inn igjen! frustrert..

Lenke til kommentar
Har noen noen tips mot hvordan jeg kan joine ett game uten å bli kastet ut te skrivebordet rett etter punk buster skal ha sin oppdatering?

 

det er siiiinnsykt irriterende... trodde det ble fikset i denne nye oppdateringen fordi første gang fikk jeg joinet en game men siden har jeg ikke kommet meg inn igjen!  frustrert..

6871751[/snapback]

Prøv å oppdater Punkbuster.

Se info her

Lenke til kommentar

Build AmericasArmy[buildDate:08-31-06_BuildVersion:2.7.0]

 

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2213 MHz with 1023MB RAM

Video: HIGHTECH EXCALIBUR RADEON 9550SE Series (6614)

 

General protection fault!

 

History: UGameEngine::Tick <- Level Urban Assault <- UpdateWorld <- MainLoop

 

det der er feilmeldinga jeg får etter jeg blir sent te skrivebordet..:/

irriterende.. har funnet ut at det er kun pipelines som funker:'(

 

btw oppdaterte PB før jeg starta å game:(

 

jeg gir totalt opp:/ har leta i alle slags forum:/

 

:'(

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar

fikk endelig spillt CooP brettet, de 5 første omgangene gikk ikke helt bra, på de 5 fikk jeg drept 1 badguy og resten av gangene døde jeg etter bare 1-2 min, og en gang ble jeg "drep" pga. team kill.

 

men på sjette forsøket gikk det bra, jeg flanka fienden og fikk skytt på dem mens de var opptatt med noen andre av mine med soldater, jeg døde til slutt med da hadde jeg drept 14 på en omgang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...