Gå til innhold

Adobe slipper nye versjoner av sine programmer for hjemmebrukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDV er HDV, so eg reknar med det er støtta. Det er ikkje som med RAW for stillbilete at kvart merke har sin versjon trur eg. Det er no uansett berre å laste ned demoen når den vert tilgjengeleg (om den ikkje er det allereie) og teste.

 

Redigert: Vil nett pirke litt på artikkelen. Det heiter Avid Xpress, ikkje Avid Express, og det einaste redigeringsprogrammet i serien heiter Xpress Pro. (Xpress DV ser ut til å ha forsvunne, kanskje på grunn av oppkjøpet av Pinnacle, og Liquid.)

Endret av incanus
Lenke til kommentar
HDV er HDV, so eg reknar med det er støtta. Det er ikkje som med RAW for stillbilete at kvart merke har sin versjon trur eg. Det er no uansett berre å laste ned demoen når den vert tilgjengeleg (om den ikkje er det allereie) og teste.

 

Redigert: Vil nett pirke litt på artikkelen. Det heiter Avid Xpress, ikkje Avid Express, og det einaste redigeringsprogrammet i serien heiter Xpress Pro.  (Xpress DV ser ut til å ha forsvunne, kanskje på grunn av oppkjøpet av Pinnacle, og Liquid.)

6868988[/snapback]

 

Du har helt rett. Artikkelen ble skrevet langt på natt, så jeg var visst litt for trøtt til å få det riktig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...