Gå til innhold

Video fra Sam & Max (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en overraskelse! Jeg trodde Sam & Max var lagt på hylla! This is a good day indeed!

6855409[/snapback]

 

Det trudde eg og! Har fulgt med på Sam & Max gjennom fleire år, virker som det har vore av/på med utvikling, og at det nesten var ferdig utvikla då det vart kansellert. TellTaleGames har sikkert tatt over eller begynt heilt på nytt med denne "versjonen" av Sam & Max, gøy at det blir Spill av det til Slutt!

 

 

Var stor Fan av dette da det kom ut! Diggbar Humor :love:

Utrulig nyskapende da det kom ut.

Lenke til kommentar

Det blir spennande å sjå korleis dette blir, ja...sjølv om eg må innrømme at "Hit the Road" ikkje var ein av favorittane innan sjangeren. Det vart litt for ulogiske gåter, og humoren var ikkje heilt på høgde med Monkey Island.

 

Men likevel, der har ikkje vore nokon overflod av slike spel i nyare tid, håper dette blir bra. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

gleder meg stort til denne, sam&max har en bisarr humor som virkelig får deg til å vri hjernen for å løse gåtene (eks: bruk max for å gjøre ting resulterer ofte i at sam tar tak i max og slår til ett eller annet, eller bruk den katten resulterer i å vrenge den for å få ut noe den har spist :D)

 

Virkelig artig spill, men langt i fra det beste lucas arts produserte i sin storhetstid. Blir spennende å se hvordan oppfølgeren klarer å leve opp til forventningene

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...