Gå til innhold

Gothic III er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig bra at de er ferdige med å lage det :w00t:

nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs :thumbup:

6855267[/snapback]

 

Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher.

6855520[/snapback]

OJ, misforsto visst det da :blush:

trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå :D

Lenke til kommentar
Utrolig bra at de er ferdige med å lage det :w00t:

nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs :thumbup:

6855267[/snapback]

 

Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher.

6855520[/snapback]

OJ, misforsto visst det da :blush:

trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå :D

6855729[/snapback]

 

Neida, nå er de heeeelt ferdige. Jeg håper virkelig at det er et godt tegn at de valgte å si seg ferdig en god stund før release (i.e. at spillet faktisk ER ferdig, og ikke fullt av bugs).

 

SasaB, spillet har da enda ikke kommet ut. Det er bare ferdig. :)

Lenke til kommentar
:dribble: Etter min gigantiske skuffelse med det megaoppskrytte Oblivion bare klør det i fingrene etter å få satt henda i et eksemplar av Gothic 3. Det trenger ikke være en forbedring fra 2ern en gang bare det er av samme kvalitet! Gleder meg til et skikkelig PC-rollespill og ikke en ny hack-and-slash fest!

6855380[/snapback]

LOL! I den siste traileren skryter JoWood av at de er mer fast-paced enn Oblivion. Selv om jeg har vanskelig for å tro det, tyder ihvertfall det på hack and slash.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...