Gå til innhold

Apple lanserer nye iPod-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPod kommer med to forskjellige lagringskapasiteter; 60 GB og 80 GB. For utgaven med 60 GB må du betale $250, eller omtrent 1600 kroner. Vil du ha 80 GB-utgaven, vil det koste deg $350, eller rundt 2300 kroner.

Shit. Nesten så de lokker meg til å kjøpe enda en ny iPod allerede til neste år.

 

iPod win.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
iPod kommer med to forskjellige lagringskapasiteter; 60 GB og 80 GB. For utgaven med 60 GB må du betale $250, eller omtrent 1600 kroner. Vil du ha 80 GB-utgaven, vil det koste deg $350, eller rundt 2300 kroner.

Shit. Nesten så de lokker meg til å kjøpe enda en ny iPod allerede til neste år.

 

iPod win.

6852300[/snapback]

2490 og 3290 er de rette norske prisene for 30 og 80gb iPodene.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt journalistikken her - et sted i artikkelen står det:

 

De nye iPod-ene kommer med to forskjellige lagringskapasiteter; 60 GB og 80 GB. For utgaven med 60 GB må du betale $250, eller omtrent 1600 kroner. Vil du ha 80 GB-utgaven, vil det koste deg $350, eller rundt 2300 kroner.

 

..og et annet sted står det:

Alle de nye spillerne til Apple er tilgjengelige fra selskapets nettsider allerede nå. Her finner du også mer informasjon om de nye spillerne og resten av Apples produktlanseringer fra tidligere i kveld.

 

Hvorfor bruke priskonvertering fra dollar (som vi alle vet at aldri, aldri, aldri stemmer uansett) når artikkel-forfatteren helt åpenbart også har fått med seg at de nye modellene allerede er tilgjengelige i Apple Store (med priser)? Sloppy job people. :)

Lenke til kommentar

Nye iPod Nano så forsåvidt grei ut. På tide med 8 gb, og en selvfølge at de kvitter seg med ripeproblemet. Fristende å kjøpe denne i aluminium, men vet ikke helt om jeg liker finnishen. Fantes ipod mini i samme aluminiumsfarge?

 

Noen andre enn meg som ble temmelig skuffet over nye iPod? Greit nok med 80 gb (også en selvfølge) og klarere skjerm, men virkelig lite nytt. På skrytelisten nevner de jo spill, og det sier sitt. Hvor er bluetooth, wifi, større skjerm, trykkfølsom skjerm og alt det andre vi drømte om?

 

Etter min mening ser det ut til at apple blir flinkere og flinkere på små produkter, mens om man virkelig vil ha noen form for high-tech bombe må man ty til andre..

 

edit: Må dog nevne at Bejeweled er et spill alle enheter med respekt for seg selv bør ha. Kanskje det ikke funker så bra uten trykkfølsom skjerm, men det får bli en annen sak :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Det er en lang rekke forbedringer i de nye iPodene, så mener man at det her var lite, så synes jeg det blir litt dumt.

Shuffle er jo helt ekstrem, helt sinnsyk størelse på den!

Jeg er ikke av typen som liker å bruke mobilen som mp3-spiller. Hovedsaklig av den grunn at mobilen ikke er en mp3-spiller, og dermed ikke fungerer like godt.

En spiller kan ikke bli enklere i bruk enn en iPod Shuffle, heller ikke mindre.

iPod Nano har nå samme finish som mini, det gjør at den tåler like mye, men ser 10000x bedre ut :D

Lenke til kommentar
Det er noen dyre GB, i forhold til mange andre MP-3 spillere. :ermm:

6858186[/snapback]

 

Nå er det ikek så mange mp3-spillere i prisguiden, men der var det stort sett bare sandisk som var billligere på 2 og 4 gig. Og den virket litt mer midt på treet priset (nanoen altså), men nå har ikke jeg fulgt så mye med på prising på slikt på en stund, så kan hende det er billigere ting å få tak i som ikke er i prisguiden?

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...