Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama spruta / squirting


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg slikket dama og ga henne en finger, plutselig spruta hu noe sykt og jeg fikk hele greia mitt i fjeset, jeg ble dritt tent og synes det var en kjempe deilig.

Men dama ble SINSYKT flau og nå har hun problemer og la meg slippe til..

Jeg har selvfølgelig sakt at det var heeelt okey og jeg tente på det, men det hjelper vistnok ikke..

 

Hva skal jeg gjøre!?!?! HJELP :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...også sprang du rett på forumet for å fortelle resten av verden om hva du hadde opplevd?

6834940[/snapback]

 

 

Jeg har også løpt til datan for å fortelle om noe som har skjedd i senga. Derfor er det en fordel å skrive fort slik at dama ikke merker at du bruker unødvendig lang tid når du er "på toalettet".

 

:D

6835032[/snapback]

 

Han spurte da strengt tatt om hjelp her.....

 

Slik at han kan få oppleve det på nytt :D

 

Tørk godt opp, snakk med henne. Sjønner godt at det må være flaut...

Bruk som begrunnelse at hun også syntes det var godt, for det må det jo ha vært ;)

Lenke til kommentar
Det har seg slik at jeg slikket dama og ga henne en finger, plutselig spruta hu noe sykt og jeg fikk hele greia mitt i fjeset, jeg ble dritt tent og synes det var en kjempe deilig.

Men dama ble SINSYKT flau og nå har hun problemer og la meg slippe til..

Jeg har selvfølgelig sakt at det var heeelt okey og jeg tente på det, men det hjelper vistnok ikke..

 

Hva skal jeg gjøre!?!?! HJELP :(

6834704[/snapback]

Eg sjønna ikkje kva det er som spruta ut eg :whistle::hmm:

Lenke til kommentar

She is a keeper! ;) Gratulerer.

 

Sier som det allerede er foreslått her. Finn masse info om kvinnelig ejakulasjon og fortell henne at for enkelte kvinner så er dette helt naturlig!

Et lite tips er vel å spille på litt humor? Husk at sex mellom to mennesker skal ikke være dødsseriøst. Latter, lek og humor er viktige ingredienser i et godt sexsliv. Få henne til å slappe av, da tenker jeg det blir fart på sakene igjen.

Lenke til kommentar

This sounds like a G-spot phenomenon accompanied by female ejaculation. With a woman who is lying on her back and has her legs spread apart, the G-spot can be located by putting your fingers inside of her between 10 and 2 o'clock, as if her vulva were the face of a clock, with 12 at the top. Move your fingers deeper inside and curl them back so that they are touching and pressing against the top of her vagina or the "back door" of the clitoris. The G-spot swells from the size of a dime to the size of a quarter and fills with fluid that is NOT urine or vaginal fluid, which spurts out of the urtethra (not the vagina) when a woman orgasms. This does not happen in every woman; however, as you can tell, it does happen in some. Aren't you lucky!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det har seg slik at jeg slikket dama og ga henne en finger, plutselig spruta hu noe sykt og jeg fikk hele greia mitt i fjeset, jeg ble dritt tent og synes det var en kjempe deilig.

Men dama ble SINSYKT flau og nå har hun problemer og la meg slippe til..

Jeg har selvfølgelig sakt at det var heeelt okey og jeg tente på det, men det hjelper vistnok ikke..

 

Hva skal jeg gjøre!?!?! HJELP :(

6834704[/snapback]

 

Gjør det mer.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Takker for alle gode svar, har alt snakket med henne og ting ser ut til og ordne seg..

mvh: Christian

6837824[/snapback]

 

Ja, hva sa du til henne?

 

Flott at det ordna seg ;)

6840719[/snapback]

 

Jeg sa jeg likte det at jeg ble sikkelig tent på hele greia,

så sa fortalte hun at hun bel drit flau og at hun trodde jeg trodde hun var en freak.

Og det hele endte med delig kos for oss begge.

Uansett igjen takk for alle gode svar! :)

Endret av Brukernavn_i_bruk
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...