Gå til innhold

2K gir ut Jade Empire for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt: Jade Empire er det beste konsollspillet jeg noensinne har spillt. Jeg tviler på at det blir halvparten så bra med mus/tastatur, men hvis dere absolutt ikke kan klare å ta på en kontroller så får dere bare spille det på PC da.

 

Saken er bare at combat er en stor del av spillet, og jeg har aldri sett en combat-system som har fungert så bra som det i Jade. Hvis de klarer å få overført dette til PC så blir dette et spill uten like siden KotOR.

 

Og såvidt jeg husker fra "sessionen" min med Jade (Utenom en natts søvn gjorde jeg ikke annet enn å spille Jade i 2 døgn) så vil jeg også klassifisere Jade som et "ekte" RPG, og ikke som et actionrpg. Så kos dere alle RPG fans :)

Lenke til kommentar

Kan godt hende jeg blir hakket på nå men jeg syns ikke Jade Empire infridde noe særlig. Manglet den magiske touchen som får meg til å ønske å våkne litt tidligere hver morgen for å få tid til å spille 10 minutter ekstra før skolen. Men jeg hadde jo da høye forventninger til det. Får ta med meg PC-versjonen og se om jeg blir forelsket igjen ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...