Gå til innhold

På vingene med Air Conflicts (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høyrtest jo faktisk veldig interessant ut, heilt til eg las dette på sida deira:

"Pick Up & Play - easy to learn arcade-style action." Eg er avhengig av at eit flyspel skal vere ganske realistisk for at det skal vere morro over lengre tid. Det er ikkje dermed sagt at det må vere like realistisk som t.d. Lock On. IL2 synest eg er ei nærmast perfekt blanding, grunna alle dei ulike tinga du kan stille på. Der kan du få alt i frå ein rask og underhaldande multiplayerkamp til ein svært realistisk kamp.

 

I det siste kan det verke ut som at trenden har vore å lage arcade-flyspel. For ein realismeorientert spelar som meg er dette litt trist. Eg set mi lit til det neste spelet frå Maddox Games!

Lenke til kommentar

Dette ser veldig spennende ut, har alltid likt Andre Verdenskrigs fly bedre enn de moderne jagerflyene med varme søkende missiler og ''Smart'' bombs.

 

Dette kan være noe jeg vil vurdere, grafikken ser ut til å være sånn okey, men hvem bryr seg om det? På papiret ser det veldig veldig spennende og jeg håper på en realistisk varierende spillopplevelse både Offline og Online. :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...