Gå til innhold

ATI-sertifiserte moduler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, begynner å bli litt *vel* mange komponenter som passer utrolig godt sammen. Erfaringene for øvrig er vel at det har 0 å si. Tipper det eneste som skiller disse brikkene fra andre brikker er rødfargen og et klister fra ATi.

 

Men, litt kult kan det jo sikkert oppfattes fra noen kanter. Bling bling og de andre dyrene i hakkebakkeskogen.

 

DrE

Lenke til kommentar
Modulene fra OCZ skal være utviklet i samarbeid med ATI. Dette skal i følge representanter fra OCZ sørger for en helt spesiell kompatibilitet mellom ATI-brikkesett og disse modulene.

Når de kommer med slike påstander synes jeg de skal dokumentere de tekniske fordelene slik at man forstår hva det dreier seg om og at det ikke er en "oppfinnelse" fra markedsføringsavdelinga.

Lenke til kommentar

Här blev jag tagen på sängen faktist (bokstavligt talat). Det första jag tänker på är att det är ATI's svar på SLI certifieringen med minnen men jag ska låta det vara osagt. Det skiljer en hel del mellan Nvidia's chipsets och tex RD600 så en del skillnader kan det potentiellt vara. Jag ska höra med laboratoriet när de vaknar i kväll för att kunna ge er ett bättre svar.

Lenke til kommentar
Här blev jag tagen på sängen faktist (bokstavligt talat). Det första jag tänker på är att det är ATI's svar på SLI certifieringen med minnen men jag ska låta det vara osagt. Det skiljer en hel del mellan Nvidia's chipsets och tex RD600 så en del skillnader kan det potentiellt vara. Jag ska höra med laboratoriet när de vaknar i kväll för att kunna ge er ett bättre svar.

6823894[/snapback]

 

Takk du er en knupp ;)

Lenke til kommentar
Sånt synest jeg ikke noe serlig om, selv om det kan være greit med ulike farger på minnebrikkene. Personlig likte jeg bedre modulene med kamuflasjemønster. :hrm: Neida, jeg bryr meg ikke om hvordan de ser ut. De fleste brikkene går da fint uansett.

6825947[/snapback]

 

Du skulle bare visst hvor mye forskjellige konfigurasjoner det finnes på minnebrikker.

 

Men mackanz kan sikkert forklare oss litt om dette og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...