Gå til innhold

- Jeg tenkte akkurat på deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har skjedd meg en eneste gang, så jeg er ikke akkurat noen svoren tilhenger av telepati for det..da holdt jeg i røret og slo nummeret til kompisen min, også hørte jeg noen pipelyder men ikkeno summetone. Rart..så begynte det å si hallo plutselig.

 

Da hadde han ringt meg samtidig som jeg tok av røret for å ringe han.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det har skjedd meg en eneste gang, så jeg er ikke akkurat noen svoren tilhenger av telepati for det..da holdt jeg i røret og slo nummeret til kompisen min, også hørte jeg noen pipelyder men ikkeno summetone. Rart..så begynte det å si hallo plutselig.

 

Da hadde han ringt meg samtidig som jeg tok av røret for å ringe han.

6823284[/snapback]

 

Opplevde NØYAKTIG det samme for noen år siden, før mobiltelefon ble vanlig allemannseie. Litt spooky... :)

Lenke til kommentar

Har skjedd mange ganger. Mener likevel at det er bare tilfeldigheter. Om du tenker på hvor ofte det ikke skjer, på hvilke tidspunkt det er vanlig å ringe hverandre, hvor ofte man ringer hverandre og hvor god kjemi man har. Om man tenker noelunde likt, så kan det skje mye. F.eks at kompisen ringer på en fredag etter jobb for å høre hva planene er for helgen. Da er man ofte selv ferdig på jobb samtidig og lurer på hva han skal gjøre. Ringer f.eks etter klokken 17, fordi da har han spist middag. Så tenker kompisen det samme. Sånn skjer.

Lenke til kommentar
Det har skjedd meg en eneste gang, så jeg er ikke akkurat noen svoren tilhenger av telepati for det..da holdt jeg i røret og slo nummeret til kompisen min, også hørte jeg noen pipelyder men ikkeno summetone. Rart..så begynte det å si hallo plutselig.

 

Da hadde han ringt meg samtidig som jeg tok av røret for å ringe han.

6823284[/snapback]

 

Dette har skjedd meg ofte!:p

 

Det som skjer ofte med meg,er at jeg tar mobilen automatisk opp av lommen, forså å få en sms 2sek etter. :hmm: Vet ikke hvorfor dette skjer.. men men.. Noe må jo være mystisk..

 

Og ja, det som står i artikkelen har nok skjedd meg ti talls av ganger :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...