Gå til innhold

Her er bestselgerne fra første halvår (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller kanskje spill-entusiastene ikke er så flinke til å faktisk kjøpe spillene sine.

6819710[/snapback]

Det tror jeg absolutt det er noe i. Pirakopiering er selvfølgelig mye mer utbredt blant folk som har kunnskap og tid/interesse nok til å både finne, laste ned, omgå kopibeskyttelse via cracker/patcher o.l. enn hos folk som knapt nok klarer å skru på PC'en sin.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Er jo også det at spill-entusiaster kjøper ein del fra utlandet blant anna pga. gode tilbud og større utvalg. Er sjølv ein storbruker av Play.com sine tilbud og forhåndsbestillinger.

 

Pluss at eg er blitt veldig selektiv etter gode 10 år som gamer. Spill som blir solgt i kiosker osv. som "mannen i gata" kjøper og tar med seg, er ofte spill som eg ikkje tar i ein gang. Ivertfall ikkje til den prisen...

 

 

 

 

edit. noken skrivefeil.

Endret av blackops
Lenke til kommentar
Er jo også det at spill-entusiaster kjøper ein del fra utlandet blant anna pga. gode tilbud og større utvalg. Er sjølv ein storbruker av Play.com sine tilbud og forhåndsbestillinger.

 

Pluss at eg er blitt veldig selektiv etter gode 10 år som gamer. Spill som blir solgt i kiosker osv. som "mannen i gata" kjøper og tar med seg, er ofte spill som eg ikkje tar i ein gang. Ivertfall ikkje til den prisen...

6820832[/snapback]

 

Hehe, ja... enig der. Er selv veldig selektiv, men det er vel de fleste "faste" gamere fordi de følger jo med på utviklingen og lanseringen av alle spillene som slippes, enten de er gode eller ei (det er jo en hobby, så).

 

Jeg er *litt* overrasket over Gudfaren på 6. plass, som jeg personlig hadde aldri kjøpt til fullpris (enten til meg sjøl eller andre). Kan si det rett ut, og det er at jeg synes spillet er elendigt; en forsøpling av det navnet som står for noen av de beste filmene noen gang lagd... men det er jo min mening da. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...