Gå til innhold

Problematisk PS3-lansering i november? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt godt å høre. Ble sykt frustrert i går da jeg fikk mail fra komplett om at lanseringa i Europa var utsatt. Jævli typisk at sånnt absolutt skal gå ut over Europa. Forstår selvsagt at de satser på USA og Japan, der de kommer til å selge dessidert mest, men gjør ikke situasjonen mindre frustrerende for meg. Jeg som til og med har gitt bort PS2'en min og dermed ikke har noen spillkonsoll tilgjengelig. Jaja, får trøste meg med Oblivion imens.

Lenke til kommentar
Forstår selvsagt at de satser på USA og Japan, der de kommer til å selge dessidert mest, men gjør ikke situasjonen mindre frustrerende for meg.

No vart det vel solgt fleire PS2 konsollar i Europa enn i Japan, så sånn sett burde vi fått konsollen før Japan. Men dette er jo ikkje aktuelt.

 

Sånn som situasjonen er no, har nok Sony valt den beste løysinga. Eg trur ikkje vi hadde fått så mange konsoller frå den amerikanske kvota. Vil tippe toppen 100 000. Når dette skal fordelast ut over Europa, Russland, Midtøsten, Afrika og Australia, seier det seg sjølv at det ikkje ville vere ein enkel sak å få tak i ein PS3 her til lands.

 

Men det er allltid kjedeleg med utsettelsar. Kaotiske tilstandar i USA og Japan midt i november blir nok ein mager trøst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror nok Sony vil ha en tøff tid fremover, først skal de klare å produsere 500,000 enheter til første lansering, så må de jobbe for å fortsette å etterfylle i Japan og Amerika, for å i tillegg produsere opp et lager for Europa-lansering. Tror ikke vi vil se Playstation 3 lett tilgjengelig på en god, god, god stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...