Gå til innhold

Slik blir Battlefield 2142 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som liker science fiction, er dette spillet perfekt!

For oss som elsker battlefield 1942, og som var på nippen nær til sammenbrudd fordi battlefield 2 var lagt litt lenger frem i tid, er ikke dette spillet noe "særlig". Dette er i hvertfall min mening etter å ha prøvd betaen.

Lenke til kommentar
Det ejg er mest spent på..kommer dette spillet til å kreve mere (mye mere) en Bf2?

6815682[/snapback]

 

Fra artikkelen:

Spillet ser veldig pent ut og drives av en opprustet versjon av Battlefield 2-grafikkmotoren. Dette gjør at minimunskravene til maskinvare tilsvarer det samme som for Battlefield 2, mens de anbefalte systemkravene ligger noe i overkant.
Lenke til kommentar
Men hvor blir det av pengene, går de rett i seilbåten til direktøren, eller kan det tenkes at spillets produksjonsbudsjett får mer å rutte med?

 

– I Battlefield 2142 sin sammenheng gjør dette at vi kan ta større risker og prøve nye ting ettersom vi får en sterkere økonomi i ryggen. Det kan for eksempel også gå til utgivelse av utvidelsespakker eller patching, og til syvende og sist tror jeg bare det gagner spillet selv.

lol?

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
– Nei, det gjør det ikke. Grunnen til dette er at å skulle lagd støtte for Widescreen ville krevd mye ekstra i form av at vi måtte redesigne deler av grensesnittet, og det har bare ikke blitt prioritert.

 

Men jammen har de ikke fått prioritert både reklame og som jeg ser det, unødvendige unlocks som bare fører til poeng-horing, som igjen flytter spillegelden ut av fokus.

 

Nei, jeg tror jeg står over denne gangen. Kanskje jeg laster ned demoen.

Lenke til kommentar
Finnes det noe annet toppspill idag som *ikke* støtte widescreen?

6813960[/snapback]

F.E.A.R. feks, men det kan fikses i config fila. Skjønner ikke hvorfor dem ikke gidder å lage ordentlig widescreen support.

6814053[/snapback]

Vist widescreen support er att det ikke ser flatt eller smalt ut har gta også det. Tror jeg har sett mange som har det.

OT:

Kommer dette til konsoll?

Lenke til kommentar
Leste en plass om at "helikopteret" i 2124" ikke vil få tv-missil som det er mulig å styre underveis. Med andre ord - pek og skyt.

 

Det alene er nok til at jeg ikke gidder å kjøpe 2142 - jeg mener, hvor jæ@£$ frekt er det ikke å ta ut helikopter med den missilen :)

6819149[/snapback]

 

Har sjølv spelt Beta 2, og TV-missilen er fullt mulig å styre. I motsetning til i BF2, der du trykker der du vil at missilien skal gå, følgjer missilen rørslene dine med musa i BF 2142.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...